این نوجوان 12 ساله قصد داشته تا خود را در نزدیکی یکی از اماکن مذهبی شیعیان منفجر کند.
کد خبر: ۲۸۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸ 23 August 2016
پلیس عراق یک نوجوان ۱۲ ساله را که از اعضای گروه تروریستی داعش بود و در حال انفجار کمربند انفجاری خود در در نزدیکی مسجد شیعیان کرکوک بود دستگیر کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از دیلی میل، یک نوجوان 12 ساله که از اعضای داعش بود پیش از منفجر کردن کمربند انفجاری خود توسط پلیس عراق دستگیر شد. این پسر 12 ساله چندین بار در شهر کرکوک در شمال بغداد پایتخت عراق دستگیر شده بود.

دستگیری کودک 12ساله قبل از عملیات انتحاری + تصاویر

دستگیری این کودک در کمتر از یک روز پس از انفجار مرگبار شهر غازی عینتاب ترکیه صورت گرفت که طی آن حادثه نیز یک پسر 14 ساله اقدام به انفجار کمربند انفجاری خود در مراسم عروسی کرده و 52 نفر را به کام مرگ فرستاد و 100 نفر دیگر را به شدت مجروح کرد.

این نوجوان درست زمانی که در تلاش برای انفجار کمربند خود بود توسط نیروهای امنیت شناسایی و دستگیر شد. این پسر 12 ساله که لباس تیم بارسلونای اسپانیا و لیونل مسی را بر تن داشت پس از دستگیری توسط پلیس عراق در شهر کرکوک شروع به گریه کرد.

سوء استفاده گروه تروریستی داعش از کودکان و نوجوانان برای انجام عملیات تروریستی در حال افزایش است. در روز شنبه 30 مرداد دو عامل انتهاری دیگر خودشان را در شهر کرکوک منفجر کردند که بر اثر این اقدامات تروریستی 3 نفر به شدت زخمی شدند.

این نوجوان 12 ساله قصد داشته تا خود را در نزدیکی یکی از اماکن مذهبی شیعیان منفجر کند.

گروه تروریستی داعش این کودکان را آموزش می دهد تا حس خشونت را همواره نسبت به شیعیان در ذهن آن ها زنده نگه دارد.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دهقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
این دست پروردگان ال سعود وال سعد نیز دست پرورده محمد ابن عبدالوحاب چه اسلامی ساختند که مسلمان در چشم دنیا خار نشان مدهند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار