کیوسک بین الملل
در این بسته خبری ،خبرهایی مانند:"رویارویی خطرناک شناورهای ایرانی با ناوهای آمریکایی در خلیج فارس"،" چرا در آسانسور آینه نصب می کنند؟" ، "غافل گیری امیر دبی در یک بازدید" و ..... منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 30 August 2016
خبرها روزانه در اقسا نقاط جهان ، مخابره می شوند و تعدد خبرگزاری ها عملا انتخاب خبر را برای مخاطب مشکل کرده است.
کیوسک بین الملل تابناک کهگیلویه و بویراحمد مهمترین خبرهای روز دنیا را به صورت خلاصه و در بسته ای خبری روزانه برای احترام به وقت مخاطبان خود منشر می کند.
در این بسته خبری ،خبرهایی مانند:"رویارویی خطرناک شناورهای ایرانی با ناوهای آمریکایی در خلیج فارس"،" چرا در آسانسور آینه نصب می کنند؟" ، "غافل گیری امیر دبی در یک بازدید" و ..... منتشر خواهد شد.
رویارویی خطرناک شناورهای ایرانی با ناوهای آمریکایی در خلیج فارس
یک مقام آمریکایی از افزایش رویاروی خطرناک میان شناورهای تندروی ایرانی و ناوگان جنگی آمریکایی به دوبرابر نسبت به سال گذشته خبر داده است.شبکه خبری فاکس‌نیوز، هشتم شهریور ماه، به نقل از آمار ارائه‌شده از سوی یک مقام وزارت دفاع آمریکا، می‌گوید مواجهات دریایی قایق‌ها و کشتی‌های ایرانی با ناوهای آمریکایی در خلیج فارس، در مقایسه با نیمه اول سال گذشته میلادی، تقریبا دو برابر افزایش پیدا کرده‌است.بر اساس آمار ارائه‌شده از سوی این مقام آمریکایی، شمار "مواجهات خطرناک" با شناورهای ایرانی، که از سوی ناوگان ایالات متحده غیرحرفه‌ای/ناایمن خوانده شده‌اند، ۱۹ مورد بوده‌است؛ در همین بازه زمانی در سال گذشته ۱۰ مورد.
مقام‌های ایرانی اما در این مورد نظر دیگری ارائه می‌کنند. حسین دهقان، وزیر دفاع ایران، آنچه اخطار به شناورهای بیگانه توصیف می‌کند را امری طبیعی دانسته که در "آب‌های سرزمینی ایران" انجام می‌شود. در تیر ماه شناورهای سپاه پاسداران در تنگه هرمز به ۵۰۰ متری یک ناو جنگی آمریکایی نزدیک شدند، در حالی‌که این ناو میزبان فرمانده ارتش آمریکا در خاورمیانه بود.جام نیوز این مطلب را منتشر کرده است.
انجام اولین عمل پیوند سر روی یک روس
یک مرد روسی که از یک بیماری ژنتیکی رنج می برد حاضر شده است به عنوان اولین شخصی باشد که عمل پیوند سر بر روی وی انجام شود.والری اسپیریدونوف-یک مرد 31 ساله روسی که یک شرکت نرم افزار آموزشی را در منزل خود در شهر کوچکی در ولادیمیر روسیه راه اندازی کرده، از بیماری "وردینگ هافمن" رنج می‌برد و زندگی خود را بر روی صندلی چرخ‌دار سپری می‌کند.
دکتر سرجیو کاناوارو، عصب شناس ایتالیایی که مدعی امکان انجام نخستین عمل پیوند سر شد و چند ماه قبل نیز از امکان انجام این پیوند تا سال 2017 خبر داده بود حالا قرار است با کمک همکار خود عمل جراحی پیوند سر اسپیریدونوف را انجام دهد.پزشکان برای پیوند سر اسپیریدونوف ، مجبور به پیدا کردن یک مرد مرگ مغزی هستند که خانواده اش راضی به انجام این کار باشند.این مطلب را ایسنا به نقل از گیزمودو منتشر کرده است.
چرا در آسانسور آینه نصب می کنند؟
تا به حال از خود پرسیده اید چرا در آسانسور آینه نصب می کنند؟شاید جواب این سئوال برای شما جالب باشد.واقعیت این است که دلیل نصب آینه در آسانسور ، مردم در آغاز دوران استفاده از آسانسور برای جابجایی بین طبقات، از کندی حرکت آن شکایت داشتند. متخصصان دریافتند که این مشکل از نگاه کردن آنها به دیوارهای آسانسور ناشی می شود که کاری بسیار خسته کننده است و باعث می شود گذر زمان کند به نظر برسد.
دو راه حل برای این مشکل وجود داشت: نخست، نوسازی آسانسور و افزایش سرعت آن و دوم، منحرف کردن توجه مردم به چیز دیگری که حرکت آسانسور را در نظرشان سریع تر کند.
متخصصان با توجه به هزینه های سنگین نوسازی آسانسور به نصب آینه روی آوردند. امروزه در اغلب آسانسورها شما می توانید با نگاه کردن به آینه سرگرم شوید.این خبر را سایت الف به نقل از العالم منتشر کرده است.
دستگیری فردی که می خواست اوباما را به قتل برساند
 فردی که قرار بود ابتدا اوباما را به قتل برساند و در صورت موفقیت ، مقامات امنیت داخلی آمریکا هم بکشد ، توسط اداره تحقیقات فدرال آمریکا(FBI) امروز بامداد دستگیر شد.
اداره تحقیقات فدرال آمریکا(FBI) امروز بامداد فردی را دستگیر کرد که قصد داشت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا را به قتل برساند.
براساس این گزارش، فرد دستگیر شده «جوزف گارگیلو»  گفته است که قصد داشته  که اوباما را موقعی که در زمین گلف مشغول بازی است به قتل برساند.
«جوزف گارگیل» همچنین اقرار کرده هدف‌های بعدی او مقامات وزارت امنیت داخلی آمریکا و مسلمانان مقیم آمریکا بوده است.این خبر را میزان منتشر کرده است.
غافل گیری امیر دبی در یک بازدید
زمانی که «محمد بن راشد آل مکتوم،» امیر دبی، برای بازدید و بررسی نحوه عملکرد ادارات خدمات شهری به دفاتر آن‌ها مراجعه کرد، با صحنه عجیبی روبرو شد؛ زیرا هیچ یک از مقامات مسئول سر پست خود حاضر نبودند.
امیر دبی که با نام شیخ محمد خوانده می‌شود و به بازدیدهای غیره منتظره اش از ادارات معروف است،بازدید غیرمنتظره خود را روز یک‌شنبه ساعت 7 و 30 دقیقه صبح آغاز کرد. او انتظار داشت مسئولان ارشد ادارات خدمات شهری کار خود را بسیار زودتر از حضور وی آغاز کرده باشند. اما ویدئویی که بوسیله دفتر رسانه‌ای دولت در اینترنت منتشر شد نشان می‌دهد جز او و سایه‌اش روی دیوار، فرد دیگری در دفاتر مقامات اداره‌ها حضور نداشت و به دنبال این بازدید، قرار است 9 نفر از مقامات ارشد شهرداری دبی بازنشسته شوند.
مدیرکل دفتر رسانه‌ای دبی بدون آن که از هیچ یک از مقاماتی که در دفاتر خود حضور نداشتند نامی ببرد گفت:  به طور حتم امیر دبی با این اقدام قصد ارسال پیامی را داشت. باید عادت حضور سروقت در محل کار از رؤسا آغاز شود. زمانی که آن‌ها سر کار حضور ندارند، نمی‌توان از کارمندان و زیردستانشان انتظاری داشت.این خبر را باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی منتشر کرده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار