کد خبر: ۲۸۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 31 August 2016
عدل هاشمی پور ، هفته گذشته به خبرنگارتابناک کهگیلویه و بویراحمد گفته بود که مراجعات مردمی بسیار زیاد است به گونه ای که برخی کارهایی را که در حال پیگیری آن ها هستم تحت تاثیر قرار می دهد. اما آنگونه که می گفت بنا دارد برای مدت چند روز وقت بگذارد برای دیدارهای مردمی ، حال برنامه ریزی برای دیدارهای مردمی تا کجا پیش رفته است؟ این موضوع را از عدل هاشمی پور پرسیدیم که وی به آن پاسخ داد .
از سفر معاون وزیر نیرو و سفر معاون وزیر راه و شهرسازی تا دیدار با میر احمد تقوی و ورود خیرین مدرسه ساز + تصاویر
لازم به نوضیح است، عدل هاشمی در هر نقطه ای که حاضر می شود با مراجعات متعددی روبرو می شود و آنگونه که اعلام می شود به همه در حد امکان پاسخگوست.
نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده لحظاتی پیش در گفتگو با تابناک کهگیلویه وبویراحمد، از برنامه ویژه خود برای دیدارهای مردمی گفت و افزود: تمام تلاش خود را به کار می گیرم که هفته ی آینده وقت خاصی را برای دیدارهای مردم به مدت چند روز اختصاص دهم و امیدوارم بتوانم گره ای از مشکلات مردم را باز کنم.
احداث یک خوابگاه شبانه روزی و سه مدرسه روستایی در کهگیلویه بوسیله خیرین
وی در ادامه به خبرنگار ما گفت: سه تن از خیرین مدرسه ساز را با رایزنی هایی که انجام دادیم به منطقه آورده ایم که انشاالله سه مدرسه سه کلاسه در سه روستای بی منجگان ، سرپری و مال خانی و همچنین کلنگ احداث یک خوابگاه شبانه روزی را در یکی از مناطق شهرستان کهگیلویه ، بر زمین زده و نسبت به احداث آن اقدام صورت گیرد.
معاون وزیر راه در کهگیلویه
عدل هاشمی پور در ادامه افزود: با رایزنی هایی که صورت گرفت معاون توسعه و تجهیز راه ها ی وزیر راه و شهرسازی جهت بازدید از جاده پاتاوه-دهدشت ،فردا وارد کهگیلویه می شود که امیدواریم بتوانیم در خصوص این جاده پیشرفت خوبی را ببینیم و انشاالله با همین جدیت ادامه کار را دنبال کنیم.
 گفتگوی اختصاصی با عدل هاشمی
وی همچنین از بازدید و بررسی وضعیت جاده دیشموک به خوزستان و دیشموک به مارگون به همراه معاون وزیر راه خبر داد و گفت : در این بازدید سعی می شود نهایت بهره برداری را از حضور مسئولین راه کشوری داشته باشیم و بتوانیم گره های کور و بن بست جاده ای مناظق استان را برطرف بنماییم.
معاون وزیر نیرو در بهمئی
عدل هاشمی در بخش دیگری از این گفتگو به سفر امروز معاون وزیر نیرو به شهرستان بهمئی اشاره کرد و گفت: با پیگیری ها و هماهنگی هایی که انجام گرفت، معاون وزیر نیرو جهت بررسی مشکلات حوزه آب و آبرسانی به لیکک بهمئی سفر کرد.
وی حضور مسئولین استانی در این سفر را برای ضمانت اجرایی پروژه انتقال آب به بهمئی خوب توصیف کرد و گفت: این سفر جهت بررسی و رفع مشکلات حوزه آب رسانی انجام پذیرفت.
عدل هاشمی در پایان این گفتگو ضمن تشکر از همه ی مسئولین و همچنین اصحاب رسانه گفت: انتظارم از همه این است که کمک کنند به یاری همدیگر بر مشکلات عدیده ای که در این حوزه وجود دارد فائق آییم و انشاءالله روزی را ببینیم که این چهار شهرستان از این بن بست و بیکاری فزاینده خارج شود و مهاجرت به مناطق دیگر معکوس شود.
لازم به توضیح است در این سفر عملیات جوشکاری خط لوله انتقال آب به شهرستان بهمئی شروع شد.همچنین کلنگ شهرداری لیکک با حضور معاون وزیر نیرور، عدل هاشمی و مسئولین استانی به زمین زده شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اشنا
|
United States
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
از بس که در زمان انتخابات برای یک رای به مردم قول دروغ داده شد لذا مردم بدبخت ما در فکر معجزه حضرت سردار می باشند تا شاید معجزه عصای موسی یک بار دیگه اتفاق بیفته
میر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
مهدی مرادی عزیز با مصاحبه وعکس وگپ خالی نماینده ات گپو نیابو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار