افرادی ناشناس حرف میم را روی درب خانه یکی از سرکردگان داعش، به نام ابوالقعقاع، در منطقه القاهره در شرق شهر موصل نوشته اند که همین امر آرامش را از داعشی ها ربوده است".
کد خبر: ۲۹۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷ 09 September 2016
نوشتن حرف "میم" روی در و دیوار خانه غصبی یکی از سرکردگان داعش در شهر موصل عراق باعث ترس و وحشت این گروه تروریستی شده است .
العالم: عناصر داعش پس از مشاهده حرف "میم" بر ورودی منزل یکی از سرکردگان خود در شهر موصل، به حال آماده باش درآمدند و 3 جوان عراقی را به اتهام توطئه برای ترور عناصر این گروه دستگیر کرده است.

منبعی در شهر موصل که خواست ناشناس بماند، در گفتگو با پایگاه "سومریه نیوز" عراق، اعلام کرد: "افرادی ناشناس حرف میم را روی درب خانه یکی از سرکردگان داعش، به نام ابوالقعقاع، در منطقه القاهره در شرق شهر موصل نوشته اند که همین امر آرامش را از داعشی ها ربوده است".

این منبع افزود: "گروهی مردمی در شهر موصل برای ترور اعضای داعش فعال شده است. داعشی ها می ترسند که همین گروه حرف میم را روی درب خانه ابوالقعقاع نوشته باشد تا در آینده او را ترور کند.

گروهی مردمی در شهر موصل به نام "گردان های موصل" علیه داعش فعال شده است. این گروه حرف میم را روی دیوارها و منازل داعشی ها می نویسد.

حرف میم اولین حرف کلمه "مقاومت" است که روی دیوارهای برخی از محله ها و مناطق موصل نوشته شده است.

این منبع اعلام کرد: "نوشتن شعارهای ضد داعشی در موصل افزایش یافته است و داعش از این اتفاق بسیار نگران است. عناصر این گروه نگران اند که مردم شهر با کمک ارتش عراق بساط حکومتشان را بچینند".

فعالیت های ضد داعشی در استان نینوا افزایش یافته است و داعش برای ترساندن مردم برخی افراد را در ملأعمومی اعدام می کند. از سوی دیگر، ارتش عراق پیروزمندانه به سوی موصل پیشروی می کند. شمار زیادی از سرکردگان داعش درعملیات نیروهای عراقی به هلاکت رسیده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار