بانک های توسعه تعاون، صنعت و معدن و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد باید در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی فعالتر شوند زیرا وظایف آنان نسبت به دیگر بانک های استان سنگین تر و مهمتر است.
کد خبر: ۲۹۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 11 September 2016
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران بانک های کم کار این استان در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به زودی به مدیر عاملان بانک مربوطه در مرکز معرفی تا نسبت به کنار گذاشتن آنها اقدام شود.

به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی شنبه شب در نشست شورای بانک های کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: علاوه بر این از ورود اینگونه مدیران به نشست های شورای بانک های استان نیز جلوگیری می شود.
وی گفت: دریافت تسهیلات اشتغالزایی متقاضیان در کهگیلویه و بویراحمد با دقت بررسی می شود تا طرح های اجرا شده توسط آنان در آینده دچار رکود و تعطیلی نشود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: طرح های اشتغالزایی این استان در هر 2 بخش صنعت و کشاورزی که متقاضیان آنها حداکثر تا یک ماه برای دریافت تسهیلات به بانک مراجعه نکرده و یا مدارکشان ناقص است حذف شده و طرح دیگری جایگزین شود.
خادمی بیان کرد: بانک های توسعه تعاون، صنعت و معدن و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد باید در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی فعالتر شوند زیرا وظایف آنان نسبت به دیگر بانک های استان سنگین تر و مهمتر است.
وی ابراز داشت: دلایل پرداخت محدود تسهیلات اشتغالزایی توسط بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد بررسی و مشخص و تجارب دیگر استان های کشور نیز در زمینه موفقیت در پرداخت تسهیلات اشتغالزا مورد استفاده قرار گیرد.
وی گفت: دولت یازدهم توجه جدی به ایجاد اشتغال، رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار در مناطق کمتر توسعه یافته کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد دارد و باید از این فرصت ارزنده استفاده مطلوب کرد.
استاندار کهگیلویه وبویر احمد تصریح کرد: بانک های عامل در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و کمک به رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار این استان با یکدیگر رقابت کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 330 طرح اشتغالزایی در 2 بخش صنعت و کشاورزی از ابتدای تیر سالجاری تاکنون برای دریافت تسهیلات به 9 بانک عامل استان معرفی شده اند.
داریوش دیودیده اظهار داشت: 105 مورد از این تعداد طرح در بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار گرفتند.
وی افزود: 20 مورد از مجموع این 105 طرح از طریق فرآیند نام نویسی در سامانه بهین یاب و 16 مورد نیز به طور مستقیم سرمایه در گردش دریافت کردند.
وی بیان کرد: باقیمانده این طرح های اشتغالزایی کهگیلویه و بویراحمد تا پایان شهریور و یا اواسط مهر سالجاری تعیین تکلیف شده و سرمایه در گردش مورد نیاز برای رونق آنها پرداخت می شود.
وی عنوان کرد: شرایط مهم پرداخت سرمایه در گردش مورد نیاز برای رونق طرح های اشتغالزایی کهگیلویه و بویراحمد در هر 2 بخش صنعت و کشاورزی شامل برخورداری از پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد، داشتن پروانه بهره برداری و اشتغالزایی کمتر از 100 نفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار