کد خبر: ۲۹۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴ 12 September 2016
تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا هر روز که جلوتر می رود ، اتفاقات و گفته های عجیب تر از روز قبل را نشان می دهد.
در تبلیغات دو کاندید جمهوری خواه و دموکرات از وروود به مسائل خانوادگی تا مسخره و استهزاء همدیگر باب شده است. در جدید ترین مورد اعلام شده که هیلاری کلینتون فقط یک سال دیگر زنده است.
یک روزنامۀ انگلیسی با اشاره به بیماری هیلاری کلینتون، مدعی شد که او فقط یک سال دیگر زنده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک روزنامۀ انگلیسی با اشاره به بیماری هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری امسال، مدعی شد که او فقط یک سال دیگر زنده است.

بر این اساس، روزنامه انگلیسی «اکسپرس» نوشت: گزارش های پزشکی در آمریکا نشان می دهند که هیلاری کلینتون که ماه آینده با تکمیل 69 سالگی وارد هفتاد سالگی می شود، هنوز از عوارض سکته مغزی سال 2012 خود رنج می برد.

گزارش های پزشکی حکایت از آن دارند که کلینتون در عمل، وارد آخرین مرحله بیماری VASCULAR DEMENTIA شده است و حداکثر تا 18 ماه دیگر زنده است.

این ادعا را استاد یکی از دانشکده های پزشکی آمریکا مطرح کرده و آن را در یک ویدیوی 10 دقیقه ای در یوتیوب منتشر کرده است. وی برای اثبات ادعای خود به سی تی اسکن مغز و گزارش های پزشکی و کلیپ های مربوط به کلینتون استناد کرده است.

در این ویدیو آمده است: «هیلاری کلینتون با اینکه می داند خواهد مرد به تبلیغات انتخاباتی خود ادامه می دهد».

در این ویدیو گفته شده است: «با نگاهی به حالت ظاهری هیلاری کلینتون و نوع حرف زدنش و نیز ابتلای وی به فراموشی و ضعف جسمی می توان به این حقایق پی برد».

بیماری VASCULAR DEMENTIA عبارت است از انسداد عروق که باعث از کار افتادن رگ هایی می شود که کارشان خون رسانی به مغز است. سکته های مکرر مغزی این عارضه را تشدید می کند. این بیماری بعد از آلزایمر شایعترین بیماری در میان سالمندان است.

گفتنی است، نامزد دموکرات انتخابات آتی ریاست‌ جمهوری آمریکا امروز پس از احساس ناراحتی جسمی مجبور شد مراسم بزرگداشت حادثه ۱۱ سپتامبر را ترک کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
کار کار اسرائیله آمریکاییها در انتخاب رئیس جمهور مستقل نیستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار