کد خبر: ۲۹۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 12 September 2016
مهاجمی که انتظار می رفت به یکی از بهترین فوتبالیست های ایران تبدیل شود با تصمیمات غلط و اتفاقات عجیب در مسیر افول قرار گرفته و هر روز هم وضعیت برایش بدتر می شود.
منصوریان از اعتماد به این ستاره پشیمان است!

به گزارش افکارنیوز، جام ملت های 2011 قطر در جدال حساس ایران با امارات افشین قطبی از مهاجمی در ترکیب خود سود برد که با نمایش خیره کننده خود نامش را بر سر زبان ها انداخت. آرش افشین بعد از بازی های دیدنی در ترکیب فولاد به تیم ملی دعوت شد و در فهرست نهایی ایران برای مهمترین تورنمنت فوتبال قاره قرار گرفت تا نشان دهد آینده ای درخشان پیش رو دارد به خصوص بعد از نمایش جالب توجه مقابل امارات.

بعد از این تورنمنت اما اوضاع برای افشین خوب پیش نرفت چون برخلاف انتظارات این مهاجم جوان که محصول آکادمی استقلال تهران بود و در فولاد به پختگی رسیده بود درگیر ماجرای کارت های پایان خدمت و مصدومیت های متوالی شد و به یکباره از صحنه اول فوتبال کنار رفت. بعد از مدت ها غیبت آرش افشین به ملوان پیوست به این امید که بتواند در دوران خدمت سربازی بار دیگر به همان بازیکنی تبدیل شود که باشگاه های بزرگ دنبال جذبش بودند.
 ستاره ای که منصوریان از اعتماد به آن پشیمان است
سال گذشته اما باز هم این بازیکن اسیر تصمیمات غلط خود شد و بعد از اتمام دوران خدمت سربازی به پیشنهاد ملوانی ها برای ماندن پاسخ منفی داد آن هم درست در روزهایی که اسیر مصدومیت بود و نیاز به حمایت باشگاهی لیگ برتری داشت تا دوباره از سطح اول رقابت ها دور نشود. جدایی از ملوان توام شد با دوری چندماهه او از کوران مسابقات چون هیچ باشگاهی حاضر به ریسک نشد تا با این بازیکن قرارداد ببندد.

در نقل و انتقالات تابستانی این بار آرش افشین به آرزوی خود رسید با اعتماد منصوریان این فرصت را پیدا کرد تا دوباره پیراهن استقلال را برتن کند بلکه از این تیم پرطرفدار اوج گرفته و به همان مهاجم باتکنیک و گلزن سال های نه چندان دور فولاد تبدیل شود. اما گذشت تنها چهار هفته از رقابت ها ثابت کرد که این تصمیم هم درست نبوده و بیشتر از گذشته می تواند به محو شدن این بازیکن از فوتبال ایران کمک کند! خارج شدن از لیست 18 نفره استقلال آن هم برای دومین هفته متوالی نشان داد که منصوریان هم از اعتمادی که به این بازیکن داشته پشیمان است چون افشین اصلا در تمرینات انگیزه و اعتماد به نفس لازم را ندارد.

با شرایطی که آرش افشین در طی چند سال گذشته با آن روبرو شده کاملا می تواند دلایل افول یک ستاره را به عینه دید. ستاره ای که به جای حضور در باشگاه های معتبر اروپایی حالا با تصمیمات و رفتارهای اشتباه و غیرحرفه ای از بازی در لیگ برتر هم محروم است و هر روز بیشتر از روز قبل از چشم ها می افتد! ای کاش افشین به خود بیاید و دوباره به همان مهاجمی تبدیل شود که هر مربی و باشگاه لیگ برتری برای قهرمانی نیاز داشت درست مثل زمان فولاد که ستاره درخشان آسمان این تیم خوزستانی بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
جمعه به امید خدا لنگو میبریم.....
پاسخ ها
فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
شما الان چند امتیاز دارین که کری میخونین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار