با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که در دربی چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود و آیا استقلال در دربی هم ناکام می‌ماند یا این تیم با کسب یک برد دلچسب، یک شبه فرش خود را به عرش می‌برد.
کد خبر: ۲۹۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸ 12 September 2016
از دیشب تا به امروز حرف و حدیث های زیادی در مورد استقلال و منصوریان بعد از دربی شنیده می‌شود اما پررنگ ترین شایعه در این مورد، مطرح شدن نام دراگان اسکوچیچ است.
تساوی استقلال مقابل ماشین سازی با بلند شدن صدای سکوها همرا شد تا مدیرعامل آبی‌ها از تصمیم گیری بعد از دربی سخن بگوید!

با تساوی استقلال مقابل ماشین سازی و ادامه سریال نبردن این تیم، زمزمه‌های روی سکوها واضح تر شنیده شد و حتی در هنگام خروج مدیرعامل باشگاه استقلال از جایگاه ویژه، هواداران استقلال با فریاد به او اعتراض کردند. گویا این اعتراضات باعث شده تا افتخاری به فکر بیفتد به طوری که در جمع خبرنگاران عنوان کرد بعد از دربی در مورد منصوریان تصمیم گیری خواهد شد! این گفته افتخاری در حالی است که پیش از این اعلام کرده بود منصوریان حتی در صورت باخت در دربی، همچنان روی نیمکت استقلال خواهد بود.

شنیده می‌شود مربی سابق فولاد گزینه جدی جایگزینی منصوریان در استقلال خواهد بود. به گفته منابع آگاه، مدیران استقلال رایزنی با مدیر برنامه این مربی کروات را آغاز کرده اند و او هم قول داده در صورت جدی شدن پیشنهادباشگاه استقلال، اسکوچیچ را به تهران بیاورد.

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که در دربی چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود و آیا استقلال در دربی هم ناکام می‌ماند یا این تیم با کسب یک برد دلچسب، یک شبه فرش خود را به عرش می‌برد./ساعت 24
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار