کد خبر: ۲۹۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 13 September 2016
گزارش ها از هدف قرار داده شدن یک جنگنده بمب افکن  و یک پهباد رژیم صهیونیستی در تجاوز به خاک سوریه توسط پدافند هوایی ارتش این کشور خبر می دهد.
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که هواپیماهای دشمن اسرائیلی ساعت یک بامداد روز سه شنبه به پایگاه های نظامی سوریه در ریف قنیطره متعرض شدند.

در این بیانیه آمده است که پدافند ارتش سوریه در پی این تجاوز یک فروند جنگنده و یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را در غرب قنیطره هدف قرار داده و سرنگون کردند.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه می افزاید که این تجاوز رژیم صهیونیستی در چارچوب پشتیبانی این رژیم از گروه های تروریستی و تلاشی نافرجام در راستای بالابردن روحیه از هم گسیخته تروریست ها پس از شکست های متوالی در ریف قنیطره است.

در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی در واکنشی رسمی به خبر ساقط شدن هواپیماهای جنگی این رژیم بر فراز آسمان سوریه، آن را تکذیب کرد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد روز سه شنبه پایگاه های ارتش سوریه را در منطقه جولان هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تایید حمله این رژیم به توپخانه های متعلق به ارتش سوریه در منطقه قنیطره مدعی شد: این عملیات در پاسخ به اصابت خمپاره به منطقه تحت اشغال جولان صورت گرفته است.

جنگنده های رژیم صهیونیستی طی یک هفته گذشته در چند نوبت مناطقی از خاک سوریه را به بهانه اصابت خمپاره به فلسطین اشغالی هدف حمله قرار داده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار