تابناک کهگیلویه و بویراحمد
رحمان ششمین طلای کاروان ایران در پارالمپیک ریو 2016 را کسب کرد و موجب قرار گرفتن در رده سیزدهم تیمی شد.
کد خبر: ۲۹۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴ 15 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،سید محمد موحد با انتشار عکسی در کانال تلگرامی خود به قهرمانی و رکورد شکنی سیامند رحمان در بازی های پارالمپیک ریو واکنش نشان داد.
موحد در کنار این عکس نوشت:قهرمانی قاطعانه سیامند رحمان و کسب مدال طلا توسط این شیرمرد ایرانی در المپیک ریو 2016 را به همه هموطنان عزیز تبریک میگوئیم .
 
واکنش موحد به قهرمانی سیامند رحمان + تصویر 
 لازم به توضیح است سیامند رحمان با 3 بار رکوردشکنی مدال طلای المپیک را به دست آورد و کاروان ایران را بالا کشید. سیامند رحمان وزنه بردار دسته +107 کیلوگرم ایران طبق قولی که داده بود مدال طلای المپیک را به گردن آویخت.
قهرمان مسابقات پارالمپیک لندن دیشب روی تخته رفت و با کسب 3 رکورد جدید مدال طلای ششم کاروان ایران را به گردن آویخت. این وزنه‌بردار دسته‌ی 107+ کیوگرم ایرانی در حرکت اول وزنه 270 کیلوگرمی را بالای سر برد و در حرکت دوم با افزایش 30 کیوگرمی، وزنه 300 کیوگرمی را انتخاب کرد که اختلافی 69 کیلوگرمی با جمیل ال‌شبلی از اردن، نفر دوم وزن خود داشت.
رحمان برای سومین مرتبه وزنه 305 کیوگرمی را انتخاب کرد که توانست این وزنه را هم با ثبت رکورد جدیدی از خود در جهان بالای سر ببرد و برای دومین بار پیاپی مدال طلای پارالمپیک را بر گردن آویزد؛ البته این قهرمان ایرانی به دلیل اینکه رکوردجهان را شکسته بود دوباره اجازه پیدا کرد تا رکوردش را ارتقاء بخشد که انتخاب وزنه 310 کیلوگرمی را داشت و با گرفتن دو چراغ سفید از داوران باز هم رکورد خود را پنج کیلوگرم دیگر ارتقاء داد و دست‌نیافتنی‌تر شد.
امر موساد وزنه‌بردار مصری با مهار وزنه‌ی 235 کیوگرمی موفق شد مقام دوم را کسب کند و جمیل ال‌شبلی از اردن هم با بالا بردن وزنه‌ی 234 کیوگرمی در جایگاه سوم ایستاد.
 رحمان ششمین طلای کاروان ایران در پارالمپیک ریو 2016 را کسب کرد و موجب قرار گرفتن در رده سیزدهم تیمی شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
موحد هنوز هم دوست داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
واقعا موحد دوست داشتنیه راسته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار