اعتراض شدید نماینده بوشهر به شرکت نفت و گاز گچساران
شنیده‌ایم که در گچساران برخی از نیروهای چند سال سابقه را به سیاه‌مکان و... می‌فرستند و مجددا به جای آنها نیروی جدید به کار می‌گیرند.
کد خبر: ۲۹۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱ 15 September 2016
نماینده بوشهر از بی قانونی در شرکت نفت و گاز گچساران ، به شدت معترض بوده و اعلام کرده ، از طریق وزارت نفت موضوعات را پیگیری خواهد کرد.
 دبیر کمیسیون انرژی مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نفت و گاز نگاه ویژه‌ای به مناطق پیرامونی داشته باشند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری صبح پنجشنبه در نشست با مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران اظهار داشت: شنیده‌ایم که در گچساران برخی از نیروهای چند سال سابقه را به سیاه‌مکان و... می‌فرستند و مجددا به جای آنها نیروی جدید به کار می‌گیرند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر این موضوع اثبات شود، من به شدت از طریق وزارت نفت پیگیری می‌کنم.

وی در ارتباط با مسائل مطرح شده از سوی مسئولان شهرستان دیلم در مورد عدم هماهنگی در زمینه بکارگیری نیروها در شرکت نفت و گاز با شهرستان دیلم، بیان کرد: نحوه بکارگیری نیروهای حراست و خدماتی ۵۰ درصد نیست و طبق صحبتی که با وزیر نفت داشته‌ام، باید ۱۰۰ درصد بومی باشد.

مهر از قول حجت‌الاسلام خدری نوشت: در همه نقاط حوزه انتخابیه و حتی روستاهای تک خانوار رفته‌ام و نظرات مردم را گرفته‌ام؛ مردم از وضعیت شرکت‌های نفتی به شدت گله‌مند هستند و متاسفانه به نیروهای بومی توجه نمی‌شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به پیمانکاران بومی در این منطقه، اضافه کرد: در مورد بکارگیری نیروها و نحوه اشتغال آنها باید شفاف‌سازی لازم صورت گیرد تا مردم مطلع شوند که این نیروها به چه شکلی وارد این‌مجموعه شده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرکت نفت و گاز گچساران موظف است که از بودجه فرهنگی و ورزشی خود به شهرستان گناوه و دیلم نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران نیز در این نشست اظهار داشت: موضوعات مطرح شده در این نشست را به صورت کامل پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم شاهد افزایش رضایت‌مندی مردم باشیم.

امین محمدی خاطرنشان کرد: همین جا قول می‌دهیم که اگر تخلفی صورت گرفته باشد به صورت کامل بررسی کنیم و برخورد لازم با تخلفات در زمینه های مختلف انجام شود.

معاون فرماندار دیلم نیز در این نشست خواستار مشخص شدن وضعیت اشتغال نیروهای بومی در شرکت نفت و گاز شد و افزود: نماینده مردم در مجلس پیگیری زیادی در رابطه با مشکلات مردم داشته است و امیدواریم شاهد احقاق حقوق مردم باشیم.

مهدی حسینی افزود: حجت‌الاسلام خدری در جزئی‌ترین‌ مسایل هم ما را همراهی می‌کنند و این‌جای تقدیر دارد؛ در جلسه‌های قبلی که با نفت داشتیم، نتایج خوبی نگرفتیم ولی این‌جلسه که حجت‌الاسلام خدری حضور دارند، امیدواریم که نتیجه کار به ما اعلام شود.

وی گفت: انتظار داریم دبیر کمیسیون انرژی مجلس وضعیت را تغییر دهد و حقوق از دست رفته استان در این زمینه را برگرداند.

در پایان این نشست، سه مورد از مصوبات مورد نظر صورت‌جلسه شد.

۱- شرکت نفت گچساران همه اطلاعات ‌مربوط به کارکنان با سابقه کمتر از سه سال و همه پیمانکاران را در اختیار اداره کار دیلم قرار دهد.

۲- تکلیف ۲۲ نفر نیروی غیربومی که وارد منطقه شده‌اند مشخص شود و قرارداد آنها با شرکت در اختیار اداره کار دیلم‌ قرار گیرد.

۳- باتوجه به استقرار شرکت‌های نفتی در شهرستان‌های گناوه و دیلم، در زمینه مسائل‌ فرهنگی و ورزشی براساس اختیارات این مدیریت در صدی از آن به این مناطق اختصاص یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار