کد خبر: ۲۹۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 16 September 2016
شهردار یاسوج گفت: همزمان با دهه ولایت بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی در ارتفاعات مشرف به بوستان خانوادگی ولایت یاسوج نصب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد علی جاوید در بازدید از بوستان خانوادگی ولایت، اظهار داشت: این پرچم با توجه به توپوگرافی محل نصب در ارتفاع 30 متر توسط سازمان عمران شهرداری یاسوج طراحی و نصب شده است .

شهردار یاسوج با اشاره به اینکه پرچم مذکور در ابعاد 9 در16 متر به وزن 50 کیلوگرم است که برای تهیه و نصب آن 210 میلیون ریال هزینه شده است، تصریح کرد: نوع سازه پایه پرچم مخروطی و ارتفاع پایه 30 متربوده که درمدت یک هفته نصب شده است .
نصب بزرگترین پرچم کشور در یاسوج
 
جاوید گفت: طرح احداث برج پرچم علاوه برتکیه برمفاهیمی از قبیل ادای احترام به پرچم و برافراشتگی آن تکیه برمذهب و فرهنگ نزد ملت‌ها شامل دلایل دیگری از جمله نمایش اقتدار ملی ، نماد شهری و نماد مرکز فرهنگی تفریحی بوستان ولایت است.

وی افزود: پرچم به عنوان نمادی از باورها، ارزش‌ها و هویت‌های کشور جایگاه ویژه‌ای درمعرفی فرهنگ و اعتقادات هرملت دارد و پرچم جمهوری اسلامی ایران به استناد اصل 18 قانون اساسی سمبل و نماد ملیت،مذهب و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
21 میلیون تومن برای پرچم. واقعا لازم بود؟ چرا به فکر مردم فقیر و بیچاره نیستید. اگر این پرچم پاره شد چی؟؟؟ پول بیت المال به کجا میرود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار