تابناک کهگیلویه و بویراحمد
جشنواره استعداد يابي كشوري خردسالان ٦ تا ٨ سال با حضور ١٩ تيم به ميزباني اصفهان به كار خود پايان داد و ٤ شركت كننده ي استان كه توانستند با درخشش خود جواز حضور در جشنواره مرحله ي سوم كه بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد را بدست آورند.
کد خبر: ۲۹۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 17 September 2016
چهار نماینده خردسال استانمان به طرح ملی استعدادیابی که در اصفهان برگزار شد اعزام شدند و در این جشنواره خوش درخشیدند و توانستند جواز حضور در مرحله سوم را بدست آورند.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت تنیس روی میز استان کهگیلویه وبویراحمد؛جشنواره استعداد يابي كشوري خردسالان ٦ تا ٨ سال با حضور ١٩ تيم به ميزباني اصفهان به كار خود پايان داد ،آقايان حسام كشاورز،پويا جعفري،ماهان بزرگي،امير علي عوض پور با مربيگري (سعيد بهادري) ٤ شركت كننده ي استان بودند كه توانستند با درخشش خود جواز حضور در جشنواره مرحله ي سوم كه بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد را بدست آورند.
درخشش خوب تنیس بازان نونهال استان در جشنواره استعداد یابی + تصاویر 
در اين دوره از جشنواره كه در ده مرحله از تيم هاي شركت كننده تست گرفته شد تيم ها به رقابت پرداختند در افتتاحيه اين جشنواره براي بچه ها برنامه هاي شاد و جذابی در نظر گرفته شده بود كه حال و هواي خوبي را براي بچه ها ايجاد كرده بود .
طرح ملي استعداد يابي از سياست هاي وزارت ورزش و جوانان مي باشد كه مسئولان فدراسيون تنيس روي ميز از سال ٩٥ در اين راستا گامي بلند برداشته اند.
به نظر می رسد ، خانواده ها و مسئولان استان هم بايد چنين نگاهي را براي رشد و رقابت ورزشي و پرورش ورزشكاران در پيش بگيرند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار