کد خبر: ۲۹۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰ 18 September 2016
روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی برخی واحدهای تولید مواد غذایی که به دلیل نداشتن یا جعل اسناد بهداشتی غیر مجاز شناخته شده‌اند را اعلام کرد.
 بنا به اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، آب آﻟﺒﺎﻟﻮ با نام تجاری ﺗﺮی ﺟﻮﯾﺲ، پیاز ﺳﺮخ ﺷﺪه (ﻏﯿﺮ ﻣﻨﺠﻤﺪ) ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻏﺬاﯾﯽ ﺧﻮش با نام تجاری کارﻧﺎ، آﺑﻠﯿﻤﻮ با نام تجاری ﻓﺴا و آب ﻣﻌﺪﻧﯽ با نام تجاری ﻫﺰارﺑﻨﺪ از جمله محصولات غیر مجاز و تقلبی هستند.

همچنین ، پودردرژﻟه با نام تجاری tiara و آﺑﻤﯿﻮه ﺗﺨﻢ ﺷﺮﺑﺘﯽ با نام تجاری KOLLY ، به دلیل جعل مستندات مورد نظر اداره کل نظارت و ارزیابی فراورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیر مجاز هستند.

در این اطلاعیه به ﻟﻮاﺷﮏ آﺑﻨﺒﺎﺗﯽ با نام تجاری ﻣﯿﻼد، ﮐﯿﮏ اﺳﻔﻨﺠﯽ با نام تجاری ﺗﺎپ رز، ﻧﻤﮏ و ﺳﻤﺎق ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪی ﯾﮑﻨﻔﺮه با نام تجاری ﻫﯿﺮاد ، ﺣﺒﻮﺑﺎت ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪی ﺷﺪه با نام تجاری ﺑﻠﻮچ آﻧﯿﻞ و ﭘﺸﻤﮏ ﻟﻘﻤﻪ ای ﺑﺎ روﮐﺶ ﮐﺎﮐﺎﺋﻮ با نام تجاری ﺣﺎج اﮐﺒﺮ ﺗﺒﺮﯾز بعنوان فراورده های غیر مجاز و تقلبی اشاره شده است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو از افرادی که محصولات نامبرده را در سطح عرضه مشاهده می‌کنند خواست معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار