تابناک کهگیلویه و بویراحمد
ضمن اینکه سرمربی زاگرس یاسوج هم باید به این نکته توجه کند که اینجا محرومترین استان ایران است که نرخ بیکاری آن در کشور اول است و اداراتی هم در این استان وجود دارند که نمی توانند ماشین آلات اداری را بیمه کنند!
کد خبر: ۲۹۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲ 20 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،پس از بازی دیروز تیم زاگرس یاسوج مقابل شهرداری اراک در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور و برد شیرین مقابل این تیم اراکی به ناگاه سرمربی این تیم از استعفای خود خبر داد.
حمید کرمی گفت: دیگر نمی‌توانم از جیب خود برای این تیم خرج کنم و به همین دلیل و به علت مشکلات مالی از این پس سرمربی تیم زاگرس نیستم.
وی گفت: کمک‌های مقطعی و کمی به این تیم شده است اما این کمک‌ها لازم نیست.
کرمی افزود: هر چند که معاون محترم استاندار امروز در ورزشگاه حضور داشت و قول‌هایی داده شد اما باید در عمل به این تیم کمک می‌شد.
امروز هم سرمربی تیم زاگرس یاسوج در توضیحاتیی افزود: در صورت مرتفع نشدن مشکلات مالی باید منتظر سرنوشت تلخ این تیم شبیه تیم فوتبال شهرداری یاسوج در لیگ دسته یک کشور در سال های اخیر باشیم.
وی تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری یاسوج نیز که در سال های اخیر موجی از شادی، نشاط و امید را در بین جوانان این دیار بوجود آورده بود با بروز مشکلات مالی و کم توجهی برخی مسئولان و متولیان امر ورزش برای همیشه حذف و موجبات حسرت و نگرانی را برای جوانان پرشور شهریاسوج فراهم کرد.
کرمی اظهار کرد: هم اینک و با توجه به اعتماد فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی به ظرفیت های ورزشی این استان و دادن سهمیه یک تیم فوتبال در لیگ دسته دوم کشور ضروری است که مسئولان و متولیان امر ورزش نیز قدر این فرصت را مغتنم بدانند و با پشتیبانی مالی و معنوی پاسخ مثبتی به اعتماد فدراسیون دهند.
وی افزود: گرفتن سهمیه یک تیم فوتبال در لیگ های مختلف کاری بس دشوار است و فدراسیون فوتبال با وجود فشارهای فراوان دست به این اقدام قابل تحسین و تقدیر برای استان کهگیلویه وبویراحمد زده است.
وی تصریح کرد: اکنون فعالیت این تیم در مرکز استان و گرفتن سهمیه ای حداقل در لیگ فوتبال دسته دوم کشور مجدد بارقه هایی از امید و شور و هیجان را در بین مردم و جوانان این دیار به ارمغان خواهد آورد.
کرمی با بیان اینکه تیم فوتبال زاگرس یاسوج در نخستین دیدار خانگی خود موفق به شکست تیم شهرداری اراک شد، گفت: این تیم حتی توان مالی اعزام یک بازی خارج از خانه را ندارد.
وی با بیان اینکه برخی نهادها و دستگاه های اجرایی استان در حد توان با در اختیار گذاشتن امکانات خودرویی و یا اسکان با این تیم همکاری داشته اند، افزود: بازیکنان و کادرفنی این تیم تاکنون با هزینه های شخصی خود در خدمت این تیم بوده اند.
حال به نظر می رسد مسئولین ورزش استان باید به این موضوع فکر کنند که چه توانایی در خود می بینند تا سرنوشت زاگرس به مانند شهرداری نشود و از همین اول لیگ وضعیت کمک های خود به این تیم را روشن کنند تا از اول مشخص شود که آیا این تیم را برای حرکت به سمت پیشرفت و صعود به دسته های بالاتر بسته اند یا هدف ، فقط حضور در لیگ دسته دو است. چرا که حضور در لیگ های بالاتر سرمایه گذاری بیشتر و البته منظم تر را می طلبد ضمن اینکه سرمربی زاگرس یاسوج هم باید به این نکته توجه کند که اینجا محرومترین استان ایران است که نرخ بیکاری آن در کشور اول است و اداراتی هم در این استان وجود دارند که نمی توانند ماشین آلات اداری را بیمه کنند! پس باید تا حدودی با نداری این تیم و شرایط سخت آن کنار بیاید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار