تابناک کهگیلویه و بویراحمد
این روزها رسانه ها و مقامات غربی به شدت در حال تخریب وجهه ی سردار قاسم سلیمانی فرمانده برجسته سپاه قدس هستند و سعی در ایجاد اختلاف میان سیاسیون با این فرمانده موفق ایرانی را داشته اند.
کد خبر: ۲۹۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸ 20 September 2016
این روزها رسانه ها و مقامات غربی به شدت در حال تخریب وجهه ی سردار قاسم سلیمانی فرمانده برجسته سپاه قدس هستند و سعی در ایجاد اختلاف میان سیاسیون با این فرمانده موفق ایرانی را داشته اند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،در پی انتشار بیانیه قاسم سلیمانی درباره برخی اخبار تفرقه‌ افکنانه محمدعلی وکیلی گفت: سرلشکر سلیمانی سرمایه نظام و شخصیت تکرار نشدنی است.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس سرلشکر سلیمانی را جزو سرمایه های نظام اسلامی دانست.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ محمدعلی وکیلی عضو فراکسیون امید(اصلاح طلبان) مجلس درباره بیانیه سرلشکر قاسم سلیمانی و ابعاد شخصیت وی، این اقدام را قابل تحسین دانست و گفت: به نظر بنده بیانیه سرلشکر سلیمانی کار واجبی بود که از سوی ایشان انجام شد و شبه هایی که در مورد این شخصیت ملی مطرح بود با این بیانیه برطرف و دایره گمانه زنی ها بسته شد.
وی افزود: باید به شرف سرلشکر سلیمانی درود فرستاد. ایشان جزو سرمایه های ملی نظام است.
وکیلی تصریح کرد: امثال آقای سلیمانی تکرار نشدنی هستند و در صورت تکرار هم اتقاق نادری هست از این رو سرمایه ها تکرار نشدنی نباید در دالانهای سیاست خدشه دار شوند.
 
لازم به توضیح است به دنبال فضاسازی‌های رسانه‌ای و عملیات روانی هفته‌های اخیر رسانه‌های بیگانه و نیز برخی مقامات آمریکایی پیرامون سرلشکر سلیمانی فرمانده محبوب، نیروی قدس سپاه پاسداران وی در بیانیه‌ای تأکید کرد: با استعانت از خدای سبحان در همین جایگاه سربازی خواهم بود.
متن بیانیه سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

با اهدای سلام و درود خالصانه به محضر رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی و ملت شریف و عزیز ایران؛ در پاسخ به اظهارات تفرقه‌افکنانه اخیر دشمن و مطالبی که حول آن بیان و القا می‌شود، عرض می‌کنم جبهه دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی سخنان خود را همواره با هدف تفرقه و ایجاد تقابل بین صفوف متحد و یکپا رچه مردم انقلابی و رشید بیان می‌کند؛ لذا هیچگاه نباید به آن توجه و اعتنایی کرد

حقیر سرباز صفر ولایت و نظام جمهوری اسلامی و ملت شجاع و عزیزتر از جانم بوده و انشاء‌الله با استعانت از خدای سبحان تا آخر عمر در همین جایگاه "سربازی" خواهم بود.

از همه برادران و خواهران عزیزم خواهشمندم با بی‌اعتنایی به اظهارات فریبکارانه و تفرقه‌افکنانه دشمنان اجازه ندهند وقت ارزشمند خدمتگزاران این ملت صرف اهداف و مقاصد شوم دشمنان گردد.

والسلام

قاسم سلیمانی

25 شهریور 1395
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار