اقدام جالب شهرداری یاسوج
دانش‌آموزان می‌توانند به سه معضل شهری اشاره کرده و انشایی بنویسند و آن را تحویل روابط عمومی شهرداری دهند.
کد خبر: ۳۰۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 24 September 2016
همزمان با آغاز سال تحصیلی جن و جوش خاصی در سطح شهر و در میان دستگاه های دولتی بوجود می آید چرا که جمعیت زیادی از جامعه به نوعی با آموزش و پرورش سر و کار دارند.
شهرداری یک از دستگاه هایی است که با آموزش و پرورش دارای نعاملاتی است که می تواند به گره گشایی از برخی موضوعات و مشکلات خود بپردازد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،شهرداری یاسوج در اقدامی جالب مهمترین چالش های شهر را به عنوان موضوع انشاء به دانش آموزان داده و از آن ها خواست با نوشتن انشا در خصوص موضوعات مطرح شده در مسابقه ای که شهرداری ترتیب داده است شرکت کنند و جایزه بگیرند.
محمدعلی جاوید ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداری استان با آموزش و پرورش گفت: آموزش‌های پیشگیری از حوادث، اطفای حریق و در ابعاد فرهنگی و ورزشی از جمله مولفه‌هایی بوده که در این تفاهم‌نامه دنبال می‌شود.

وی اظهار داشت: معتقدیم که خانواده بزرگ آموزش و پرورش از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و شهرداری قصد دارد از این پتانسیل در جهت ارتقای شاخص‌های شهری یاسوج بهره گیرد.

شهردار یاسوج به زنگ انشاء اشاره کرد و گفت: شهرداری قصد دارد در قالب مسابقه‌ای به 10 نفری که در زمینه معضلات و مشکلات شهری با ارائه راهکاری انشایی ارائه دهد جوایزی اهداء کند.

وی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند به سه معضل شهری اشاره کرده و انشایی بنویسند و آن را تحویل روابط عمومی شهرداری دهند.

جاوید تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند سفیران فرهنگی در حوزه شهری باشند و با ایده‌های خود به شهر کمک کنند.

وی در ادامه به خدمات شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری یاسوج روزانه 300 خدمت را به شهروندان فهیم ارایه می‌دهد و دانش‌آموزان می‌توانند در همه موارد ازجمله حفظ فضای سبز شهری، کاهش تولید زباله، تفکیک زباله از مبدا، استفاده درست از ناوگان حمل و نقل شهری، عدم پرتاب زباله در معابر و نظم عمومی شهر همیاران شهرداری باشند.

این مسؤول افزود: دانش‌آموزان می‌توانند همیاران بسیار خوبی در راستای انجام این رسالت بزرگ باشند و در همین راستا امسال همزمان با آغاز مهر به منظور بهره‌گیری از ذهن کاوشگر دانش‌آموزان با همراهی خانواده‌های خود در شهر یاسوج شهرداری یاسوج درخواست می‌کند که پنج مشکل شهر یاسوج را به ترتیب اولویت همراه با ارائه راهکار به شهرداری یاسوج در قالب درس انشاء ارائه کنند.

وی گفت: در پایان شهرداری ضمن جمع‌بندی و استفاده از همه نظریات به 10 پیشنهاد برتر جوایز نفیسی تقدیم می‌کند و از خانواده‌های و معلمین مربوطه تجلیل معنوی به عمل خواهد آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار