فرماندارلنده خبر داد
فرماندار لنده گفت: با توجه به ضرورت صرفه جویی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، سرشماری دراین شهرستان به صورت اینترنتی اغاز می شود.
کد خبر: ۳۰۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵ 24 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،مرادی درنشست با اصحاب رسانه بابیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن سال 95در دو بخش اینترنتی و حضوری برگزار می شود افزود: اقشار مختلف مردم می توانند از تاریخ 3 مهر لغایت 24 مهرماه نسبت به مشارکت در طرح سرشماری اینترنتی اقدام و به صورت داوطلبانه مشخصات خود را در سامانه www.sarshomari95.ir ثبت کنند و کد رهگیری دریافت کنند.
 آغاز روند اجرایی سرشماری اینترنتی در شهرستان لنده
وی با اشاره به اینکه هرچه درصد مشارکت آحاد مردم در بحث سرشماری اینترنتی بیشتر باشد، سرعت، دقت و صرفه جویی را به همراه خواهد داشت، اظهار کرد: هر خانواده لنده ای می تواند تنها با صرف 15 دقیقه زمان در امر سرشماری اینترنتی مشارکت داشته باشد و نسبت به تکمیل اطلاعات خانواده خود اقدام کند.
فرماندار لنده بابیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مطلوب است که بیش از 40 درصد از کار سرشماری به صورت اینترنتی و از طریق مشارکت داوطلبانه عموم مردم صورت پذیرد؛ تصریح کرد: اقدامات لازم برای تبلیغات و اطلاع رسانی لازم در این زمینه در حال انجام است که امیدواریم به مشارکت حداکثری مردم منجر شود.
مرادی با مهم دانستن سرشماری تأکید کرد: همان گونه که مشارکت در سایر برنامه ها یک وظیفه ملی و میهنی است، مشارکت در سرشماری نیز به واسطه نقش مهم آمار و اطلاعات صحیح در آینده کشور مهم و ارزشمند تلقی می شود.
وی با اشاره به ضریب نفوذ بالای اینترنت در درجامعه امروزی خاطرنشان کرد: موفقیت شهرستان و استان در بحث سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن باعث خواهد شد تااستان وبه تبع آن شهرستانها بتوان ند خود را در ردیف شاخص های فناوری اطلاعات کشور مطرح کنند.ضمن آنکه ازاین طریق نیازها کم وکاستی ها و نقاط مثبت و منفی معلوم مشهودگردد.
 آغاز روند اجرایی سرشماری اینترنتی در شهرستان لنده
مدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان لنده بابیان اینکه تمامی اطلاعات جمع آوری شده در این سرشماری به صورت محرمانه نزد مرکز آمار ایران باقی خواهد ماند، تأکید کرد: همشهریان گرامی با اطمینان خاطر از محفوظ بودن اطلاعات خود در سازمان آمار نسبت به مشارکت در امر سرشماری اقدام کنند.
فرماندار لنده در پایان از روسای شوراهای شهر و روستا، دهیاران و مسئولان روابط عمومی به عنوان افراد مطلع و موثر جامعه خواست تا با انتقال مفاهیم سرشماری به افراد جامعه، زمینه مشارکت حداکثری مردم در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال جاری را فراهم سازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار