تابناک کهگیلویه و بویراحمد
منطقیان همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از اصلاح طلبان در خصوص انتصاب مدیران انتقاداتی به عملکرد استاندار در طول سه سال گذشته دارند، اظهار داشت: هیچ انسانی مصون از خطا و اشتباه نیست.
کد خبر: ۳۰۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 25 September 2016
کارنامه سه ساله سید موسی خادمی ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، مدتی است که از طرف برخی رسانه ها مورد بررسی قرار گرفته و هر از گاهی خبرهایی متفاوت از تغییر گرفته تا اعلام رضایت از وی منتشر می شود.
هرچند خبرها را می توان به خوبی میان مخالفان و موافقان رسانه ای یا سیاسی وی تقسیم کرد اما آنچه در این میان کمتر مورد توجه بوده ، نقد های منصفانه بوده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،برخی معتقدند که سید موسی خادمی گزینه ی مورد حمایت محمود منطقیان فعال کارکشته ی سیاسی حوزه ی کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده است.این گونه سخنان در عالم سیاست بسیار معمول بوده و لزومی به پرداختن به آن نیست.
محمود منطقیان در پاسخ به سئوالی از عملکرد دکتر خادمی ابراز رضایت کرده است.
وی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شرکت گاز استان که در سالن جرجانی یاسوج برگزار شد ،در خصوص عملکرد استاندار در سه سال گذشته به خبرنگار افتونیوز گفت: در مجموع عملکرد آقای خادمی را در زمینه مسایل عمرانی، سیاسی، فرهنگی و مردمی مثبت ارزیابی می کنم.

منطقیان همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از اصلاح طلبان در خصوص انتصاب مدیران انتقاداتی به عملکرد استاندار در طول سه سال گذشته دارند، اظهار داشت: هیچ انسانی مصون از خطا و اشتباه نیست و می توان هر شخصی را نقد کرد اما به نظر من در مجموع می توان نمره قبولی به آقای خادمی برای نحوه مدیریتشان در سه سال گذشته داد.

موسی خادمی سوم مهر ۹۲ با حضور وزیر کشور رسما به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد که این مسئولیت تا کنون ادامه داشته است و وارد چهارمین سال خود شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
شاهد روباه دمشه
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
سلام و وقت بخیر
منطقیان عزیز و گرامی یه زحمتی یه تلاشی برای این جریان اصلاحات در منطقه کهگیلویه بکنین.شما ک بازنشسته شده این و نمره نمیتونین بدین..واقعا اصلاحات در کهگیلویه همیشه شکست خورده ویکی از دلایلشم لجبازی شما و آقای لاهوتی میباشد و ما جوانان ب هیچ وجه شماها رو نمیبخشیم. ...تا کی باید این روال ادامه داشته باشه. .؟؟؟
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
جناب آقای منطقیان شما که دم از پاکی میزنیدودوستدارانت هم مبیگویند استاد انسان پاکی است آیا به این فکر افتادید که یک مومن در آخرت در برابر گناهان خود چه پاسخی دهد ... شما در انتصابات کهگیلویه منطقه و بخشی عمل می کنید نه جناحی .... خدا را بشناسید چرا که ناظر برهمه اعمالمان هست ....من چون دوستتون دارم نمیخام خرابتر بشید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
اقای منطقیان استانداری شما معرفی میکنید نمره اش زیرصفر است
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
دوست عزیر ضعیف ترین نیرو استاندار است شما هم راهی جز حمایت ندارید چوب ان را دولت تدبیر وامیدمی خورد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار