ایشان همچنین در این زمینه فرمودند در سفری که مقام معظم رهبری به استان داشتند، وقتی به ایشان در خصوص محرومیتهای این منطقه توضیح دادم، رهبر انقلاب فرمودند: من نمی‌گویم کاری برای این منطقه نشده است، ولی می‌گویم...
کد خبر: ۳۰۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ 07 October 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از حضور در اختتامیه کنگره ملی شهدا،به شهرستان کهگیلویه رفت تا از نزدیک به بررسی مشکلات چهار شهرستان کهگیلویه ،بهمئی،چرام و لنده بپردازد. در بخشی از این سفر وی به دیدار میراحمد تقوی روحانی سرشناس این منطقه رفت.
وبگاه رسمی میر احمد تقوی ، در این خصوص نوشت:دیروز (پنجشنبه ۱۵ مهرماه)، دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به اتفاق نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی (آقایان عدل هاشمی پور، دکتر غلامرضا تاجگردون و غلام محمد زارعی)، دکتر موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار، علی پوزش فرماندار کهگیلویه و سایر مسئولین استانی با آ میر احمد تقوی دیدار کردند.

در این دیدار آمیر احمد تقوی ضمن خوش آمد گویی به بیان برخی محرومیتهای استان کهگیلویه و بویراحمد پرداختند و از رئیس قوه‌ی مقننه برای حل معضلات این منطقه درخواست مساعدت ویژه نمودند.

ایشان همچنین در این زمینه فرمودند در سفری که مقام معظم رهبری به استان داشتند، وقتی به ایشان در خصوص محرومیتهای این منطقه توضیح دادم، رهبر انقلاب فرمودند: من نمی‌گویم کاری برای این منطقه نشده است، ولی می‌گویم با توجه به عمق محرومیتها و کارهای باقی مانده‌ای که باید برای این مردم انقلابی انجام شود، گویی هنوز کاری برای این منطقه انجام نشده است.

رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از زحمات بی دریغ و فراوان آ میر احمد تقوی در طول دهه‌های متمادی برای رفع محرومیت از استان کهگیلویه و بویراحمد، شخصیت علمی و معنوی ایشان را سرمایه‌ای برای این منطقه عنوان کردند و افزودند همانطور که در گذشته توصیه‌ها و بیانات شما به مسئولان عالی کشور برای رفع محرومیتها از نقاط مختلف استان و شهرستان موثر و راهگشا و زبانزد بوده است، هم اکنون هم همینطور است و ان شا الله سعی میکنیم توجه ویژه‌ای برای رفع این محرومیتها در مجلس صورت گیرد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
لاریجانی هیچ کاری نمی تونه بکنه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
سوالی دارم پاسازی که توخیابون پشتی حوزه علمیه واسه کیه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار