نظر وکیلی درباره‌ شیوه‌ جدید الکترونیکی شدن انتخابات نماینده‌ مدیران مسئول
به عبارتی ضرورت صرفه‌جویی در منابع، کوتاه کردن فاصله بین انتخاب تا نتیجه و ضرورت پاسخ به جمعیت انبوه مجاز به رأی چند برابر دوره‌های گذشته، دست به دست هم داده تا ما به این مطالبه همیشگی یعنی الکترونیکی کردن انتخابات با جرات پاسخ دهیم.
کد خبر: ۳۱۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 17 October 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،محمدعلی وکیلی، نماینده‌ مجلس و عضو هیئت نظارت بر مطبوعات درباره‌ شیوه‌ جدید الکترونیکی شدن انتخابات نماینده‌ مدیران مسئول در این هیئت گفت: این اقدام محصول جبر زمانه است. به عبارتی ضرورت صرفه‌جویی در منابع، کوتاه کردن فاصله بین انتخاب تا نتیجه و ضرورت پاسخ به جمعیت انبوه مجاز به رأی چند برابر دوره‌های گذشته، دست به دست هم داده تا ما به این مطالبه همیشگی یعنی الکترونیکی کردن انتخابات با جرات پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: دبیرخانه هیئت نظارت بر مطبوعات ریسک پاسخ به این مطالبه را پذیرفته و این قابل تحسین است.

وکیلی در پاسخ به تاثیر این تغییر روش برگزاری انتخابات در هیئت نظارت بر مشارکت مدیران رسانه‌ها در سایر نقاط کشور توضیح داد: به نظر من مقایسه استان به استان خیلی مهم است و تسهیل این مشارکت در انتخاب نماینده مدیر مسئول بسیار اهمیت دارد. یعنی مدیران مسئول با ورود به پنل شخصی و یک کلیک می‌توانند مشارکت کنند. به نظر من این تغییر روش به این مشارکت کمک کرده است و نشان آن هم مشارکتی است که به دست آورده‌ایم.

این نماینده‌ مجلس همچنین درمورد تأثیر چنین انتخاباتی‌ بر فضای رسانه‌ای کشور گفت: این که ما راه را برای مشارکت مدیران مسئول هموار کردیم تا سهم دورترین تا نزدیکترین نقاط در مشارکت یکسان باشد یعنی عدالت و با این کار به یک جامعه عادلانه نزدیک‌تر می‌شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار