کد خبر: ۳۱۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ 18 October 2016
وب سایت دیجیاتو - جنگ یکی از بدترین اتفاقات ممکن در زندگی بشر بوده و هست، اما در طول جنگ های مختلف همیشه شاهد درخشش نوابغ در زمینه های گوناگون بوده ایم. از یک سو سلاح های جدید و از سوی دیگر وسایل دفاعی جدید ساخته می شوند، به همین روش انسان ها از ساخت تیر و کمان به ساخت اسلحه ها و کشتی های جنگی و هواپیما های جنگنده و موشک های زمین به هوا و بمب اتمی رسیده اند. در سال های اخیر جنگ در عراق با سرعت زیادی گسترش پیدا کرده و همین باعث شده تا برای ساخت خودرو های زرهی جدید در زمان کوتاه از فیلم های هالیوودی الهام گرفته شود.
پیشمرگه های کرد خودرو های جنگی به سبک MAD MAX ساخته اند

در حالی که جنگ برای آزادسازی شهر موصل آغاز شده است و نیرو های پیشمرگه کرد نیز در این عملیات حضور دارند بخشی از این نیرو ها در راستای آمادگی زرهی برای حضور در این عملیات دست به تجهیز و تقویت خودرو های زرهی خود زده اند. بنا به گزارش مجله DRIVE نیرو های پیشمرگه تانک های دست ساز خود را زره پوش کرده و تعدادی مسلسل و حتی موشک انداز نیز به آنها افزوده اند. همچنین برای بهره از تاثیرات روانی خودرو هایشان را به رنگ سیاه رنگ آمیزی کرده اند.
پیشمرگه های کرد خودرو های جنگی به سبک MAD MAX ساخته اند

شهر موصل طی چندین سال گذشته به یکی از بزرگ ترین و قوی ترین مواضع نیرو های داعش تبدیل شده است. نیرو های پیشمرگه کرد امیدوارند تا با استفاده از ایده هایی که از خودرو های زرهی فیلم MAD MAX در ساخت این خودرو ها بکار برده اند بتوانند توان نظامی کافی برای مقابله با تروریست های داعش و بیرون راندن آنها در عملیات آزادسازی شهر موصل داشته باشند. این عملیات از صبح امروز توسط نیرو های عراقی و با همکاری دیگر نیرو ها از جمله پیشمرگه های کرد آغاز شده است.
پیشمرگه های کرد خودرو های جنگی به سبک MAD MAX ساخته اند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار