کد خبر: ۳۱۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸ 18 October 2016
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از میزبانی مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور توسط هئیت پرورش اندام استان در آینده نزدیک خبرداد و گفت: آمادگی برگزاری و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را داریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، جهانبخش ایزدپور در نشست هئیت‌های ورزش همگانی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ورزش ضامن سلامت جامعه و سبب شور و نشاط می‌شود که باید به این بخش توجه ویژه شود.

وی با تاکید بر اینکه ورزش عامل پیشرفت و توسعه جامعه است عنوان کرد: مسئولان استانی و وزارت ورزش باید نسبت به این بخش در استان کمتر برخورداری همچون کهگیلویه و بویراحمد نگاه ویژه داشته باشند تا در بسیاری از شاخص‌ها به میانگین کشوری برسیم.

ایزدپور ابراز کرد: عملکرد هئیت‌های ورزشی استان ارتقاء یافته به‌گونه‌ای که شاهد کسب رتبه چهارم هیئت ورزش‌های همگانی استان در کشور، صعود 25 پله‌ای هیئت پرورش اندام استان و کسب رتبه چهارم این هئیت در کشور و کسب ده هیئت بر‌تر استان توسط هئیت روستایی و عشایری استان در سال گذشته هستیم.

مدیر ارشد ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بر تعامل بیشتر هئیت‌های استانی با فدراسیون‌ها تاکید و خواستار حضور روسای هئیت‌ها در تهران و دیدار با روسای فدراسیون‌ها شد.

ایزدپور به میزبانی مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور توسط هئیت پرورش اندام استان در آینده نزدیک خبرداد و گفت: آمادگی برگزاری و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را داریم.

در این جلسه روسای هیئت‌های ورزشی به تشریح برنامه‌های هفتهٔ تربیت بدنی و ورزش پرداختند و خواستار حمایت مادی و معنوی ورزش استان از هئیت‌های استانی شدند.

به گزارش تسنیم، نبود اسپانسر، برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری، میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رشته بومی و محلی از مهم‌ترین موارد مطرح شده توسط روسای هئیت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار