از حواشی این دیدار عدم استقبال تماشگران از این بازی بود و معدود تماشاگرانی هم که آمده بودند بسیار ناراضی بوده و به شدت معترض بازیکنان بودند و البته معدود تماشگرنماهایی هم فحاشی می کردند.
کد خبر: ۳۱۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 19 October 2016
امروز و در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم هم استانی بازی را به حرفان خود واگذار کردند تا به روند ناکامی های خود بیافزایند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در بازی زاگرس یاسوج با تیم کیمیا فرایند تهران ،این تیم تهرانی بود که با اقتدار زاگرس را در هم کوبید تا با 3 امتیاز شیرین کهگیلویه و بویراحمد را ترک کند.
این بازی که با استقبال سرد از سوی تماشاگران یاسوجی برگزار شد ،در نیمه اول گلی در بر نداشت و با تساوی بدون گل تمام شد اما در نیمه دوم این تیم تهرانی بود که با سه گل تیم میهمان را شکست داد و با دست پر ورزشگاه را ترک کرد.
 
هفته مایوس کننده فوتبالیست های استان + حواشی و تصاویر 
 
در نیمه دوم و پس از دریافت گل ها ، تیم زاگرس به بازی مستقیم روی آورد که حاصل آن به دست آمدن یک ضربه پنالتی بود که دارابی بازیکن زاگرس آن را به گل تبدیل نکرد .
 
 
این پایان کار نبود و تیم کیمیا فرایند توانست گل سوم را هم به ثمر رسانده و بازیکنان زاگرس را از گرفتن امتیاز ناامید کند ضمن اینکه فرصت های دیگری هم برای تیم تهرانی بدست آمد اما با خوش شانسی زاگرس به گل تبدیل نشدند.
از حواشی این دیدار عدم استقبال تماشگران از این بازی بود و معدود تماشاگرانی هم که آمده بودند بسیار ناراضی بوده و به شدت معترض بازیکنان بودند و البته معدود تماشگرنماهایی هم فحاشی می کردند.
 
 
نفت و گاز گچساران تکمیل کننده ناکامی ها
تیم نفت و گاز گچساران دیگر تیم هم‌استانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور که موفق شده بود در هفته‌های نخست این رقابت‌ها تیم کیمیا فرایند که موجب باخت سنگین امروز زاگرس یاسوج شود را در گچساران با نتیجه پر گل 5 بر صفر شکست دهد، امروز نتوانست در مقابل حریف اصفهانی خود امتیازی کسب کند و به راحتی 3 امتیاز را از دست داد.
در حالی که بازی در ۹۰ دقیقه مساوی بود این تیم اصفهانی بود که موفق شد در وقت اضافه بازی یک گل به ثمر رسانده و نفت و گاز گچساران را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد تا فوتبال استان در مسابقات کشوری ناکام بماند.
این در حالی است که تیم گچسارانی هفته گذشته نیز در شهر خود نتوانست از پس تیم اروند خرمشهر بربیاید.
 
اشتراک گذاری
آخرین اخبار