کد خبر: ۳۱۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 20 October 2016
تیم جامعه‌نگر دندانپزشکی اصفهان با هدف ارتقای سلامت در مناطق محروم وارد منطقه دشتروم یاسوج شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امروز تیم جامعه نگر دندانپزشکی اصفهان با هدف ارائه خدمت و ارتقای سلامت در مناطق محروم وارد منطقه دشتروم یاسوج شد.

سالار جوکار در حاشیه ورود این تیم به منطقه دشتروم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: تیم جامعه‌نگر دندانپزشکی اصفهان مدتی است که با هدف خدمت و ارتقای سلامت در مناطق محروم حضور یافته و ارائه خدمت می‌دهند.

مدیرعامل مجمع خیرین کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توجه و حمایت از قشر محروم و نیازمند جامعه از کارهای پسندیده است، افزود: علاوه بر گروه اجرایی 20 دندان‌پزشک با این تیم وارد یاسوج شده است.

وی با عنوان اینکه تمامی خدماتی که این تیم ارائه می‌دهد رایگان است، گفت: اولویت خدمت به خانواده‌های بی‌بضاعت و کم‌بضاعت است.

این مسؤول، حضور و انجام چنین خدماتی در مناطق محروم را عاملی جهت ارتقای سلامت جامعه عنوان کرد و بیان داشت: خدمت به مناطق محروم علاوه بر توسعه سلامت، اجر معنوی و آرامش روحی نیز به همراه می‌آورد.

وی با اشاره به حضور این تیم پزشکی در منطقه دشتروم یاسوج، گفت: امیدواریم با همکاری نهادها و سازمان‌ها بتوانیم چنین طرح‌هایی را در دیگر مناطق محروم استان اجرا کنیم.

جوکار، ارائه هرگونه خدمتی توسط این تیم دندانپزشکی را رایگان عنوان کرد و یادآور شد: در مدتی که این تیم در منطقه دشتروم مستقر هستند، مردم دیگر مناطق و روستاهای اطراف می‌توانند جهت معاینه و درمان به آنها مراجعه کنند.

قائم‌مقام امور اجتماعی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تیم جامعه نگر دندانپزشکی از 28 تا 30 مهر ماه در این منطقه حضور دارند، گفت: این تیم خدمات مختلف دندانپزشکی مانند معاینه، ترمیم، جرم‌گیری و بهداشت دهان و دندان به صورت رایگان ارائه می‌دهند.

وی، آموزش بهداشت دهان و دندان، مراقبت از دندان و اقدامات پیشگیرانه را از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این تیم عنوان کرد و افزود: آموزش و اقدامات پیشگیرانه بسیار راحت‌تر از درمان بوده و می‌تواند در توسعه سلامت در جامعه مؤثر باشد.

جوکار با اشاره به اینکه 15 یونیت جهت استقرار این گروه در دشتروم برپا شده است، تصریح کرد: این طرح به همت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، سپاه یاسوج، پایگاه مقاومت منطقه دشتروم، مجمع خیرین کهگیلویه و بویراحمد و یکی از خیرین منطقه (حکمتیان) توسط تیم جامعه‌نگر دندانپزشکی اصفهان به مدت سه روز در یاسوج اجرا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار