کد خبر: ۳۱۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷ 22 October 2016
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال ۹۵-۹۶ از محل درآمد دریافتی از اماکن ورزشی این استان ۷۶۰ میلیون تومان به هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها اختصاص یافت.

جهانبخش ایزدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: با توجه به پیگیری‎های انجام شده درآمد اماکن ورزشی این استان افزایش یافته به‎گونه‌ای که در سال 95 - 96 به 760 میلیون تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه رآمد دریافت شده از هر شهرستان میان هیئت‌های ورزشی‌‌ همان شهرستان توزیع و تقسیم این درآمد بر اساس ظرفیت و فعالیت هیئت‌ها است عنوان کرد: طبق برآوردهای انجام شده از ضمانت‌نامه‌های رسیده به اداره‌کل پیش‌بینی می‎شود در سال آینده درآمد دریافتی از اماکن ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد به یک میلیارد و 200 میلیون تومان برسد.

ایزدپور با تاکید بر اینکه علی‌رغم همه مشکلات، ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد تاکنون توانسته‌اند در میان استان‌های هم‌طراز به خوبی درخشیده و گوی سبقت را از آن خود کنند افزود: هم اکنون این استان رتبه اول را در میان گروه سوم دارد ضمن اینکه گروم سوم متشکل از 13 استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت 46 هیئت ورزشی در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد 11 هیئت رتبه زیر 10، 22 هیئت رتبه زیر 20، 12 هیئت رتبه زیر 30 و یک هیئت ورزشی نیز رتبه 30 کشور را دارد.

ایزدپور با اشاره به افزایش سرانه فضای شبز در این استان و اقدامات انجام شده در این راستا اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته طی سال‌های اخیر توانستیم سرانه فضای ورزشی استان را به 1.07 متر مربع افزایش دهیم.

وی با اشاره به کسب رتبه‌های بر‌تر کشور توسط این استان در حوزه‌های فرهنگی، جوانان و آموزش عنوان کرد: باید با تلاش و کار بیشتر ورزش استان را توسعه داده و آن را به جایگاه واقعی خود در کشور برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مزایده اماکن ورزشی با نظارت اداره بازرسی این استان خبر داد و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برخی دیگر از اماکن ورزشی در آینده نزدیک واگذار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار