محنایی:دو نفر از مدیران ارشد شرکت AVIC با سفر به کهگیلویه وبویراحمد و آشنائی با ظرفیت های سرمایه گذاری، علاقمندی شرکت AVIC را به منظور اجرای طرح های مختلف اقتصادی در استان مطرح کردند.
کد خبر: ۳۱۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 22 October 2016
هیئتی از مقامات دولتی و تجار استان امسک روسیه روز گذشته پس از یک دیدار دو روزه از کهگیلویه و بویراحمد که با هدف امکان سنجی در زمینه های مورد علاقه دو طرف برای سرمایه گذاری صورت گرفته بود، استان را ترک کردند تا از این به بعد به حضور سرمایه گذاران خارجی در کهگیلویه و بویراحمد امیدوار بود.
حال خبر از حضور سرمایه گذاران چینی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف این استان به گوش می رسد و در این خصوص مجید محنایی گفت: دو نفر از مدیران ارشد شرکت AVIC با سفر به کهگیلویه وبویراحمد و آشنائی با ظرفیت های سرمایه گذاری، علاقمندی شرکت AVIC را به منظور اجرای طرح های مختلف اقتصادی در استان مطرح کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی ومنابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اعلام آمادگی شرکت AVIC وابسته به وزارت هوا و فضای کشور چین برای سرمایه گذاری در استان خبر داد.

مجید محنائی با اشاره به دیدار دو نفر از مدیران ارشد شرکت AVIC با دکتر خادمی استاندار و مدیران اقتصادی استان افزود:دو نفر از مدیران ارشد شرکت AVIC با سفر به کهگیلویه وبویراحمد و آشنائی با ظرفیت های سرمایه گذاری، علاقمندی شرکت AVIC را به منظور اجرای طرح های مختلف اقتصادی در استان مطرح کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی ومنابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: مدیران این شرکت در سفر به استان تمایل خود را برای سرمایه گذاری و اجرای طرح های نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع وابسته به آن،سد مارون،ساخت نیروگاه (برق آبی، گازی و سیکل ترکیبی)،طرح های سیمان و صنایع وابسته،تامین و انتقال آب،طرح های گردشگری و طرح های فولاد در استان کهگیلویه وبویراحمد اعلام کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار