محمد علی وکیلی نماینده ی کهگیلویه و بویراحمدی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این خصوص موضع خود را به صراحت اعلام کرد.
کد خبر: ۳۱۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 23 October 2016
پس از حرف و حدیث های فراوان بالاخره رئیس جمهور گزینه ی پیشنهادی خود را برای  بدست گرفتن مدیریت عیالوارترین وزارتخانه معرفی کرد.
محمد علی وکیلی نماینده ی کهگیلویه و بویراحمدی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این خصوص موضع خود را به صراحت اعلام کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، وکیلی که پس از استعفای وزرا در سرمقاله ابتکار با نوعی هشدار به روحانی در خصوص چگونگی انتخاب وزرای جدید و با تیتر"ترمیم کابینه با کدام متر؟"گفته بود:  معیار انتخاب این وزرا، تا حد زیادی به چالش های امروز وزارت خانه های مربوطه بستگی دارد ، امروز در گفتگویی با خبرگزاری آموزش و پرورش(پانا) از انتخاب دانش آشتیانی حمایت کرده است.
 دانش آشتیانی گزینه ای علمی برای آموزش و پرورش است

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، دانش آشتیانی می تواند وزیری توانمند و علمی برای آموزش و پرورش باشد.

گزارش: محمدعلی وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا ضمن تایید انتخاب فخرالدین احمدی دانش آشتیانی به عنوان گزینه تصدی وزارت آموزش و پرورش گفت: در جلسه دولت با فراکسیون امید نام دانش آشتیانی به عنوان گزینه اصلی این وزارتخانه مطرح شد.

وی افزود: به نظر ما هم آشتیانی می تواند وزیری توانمند و علمی برای آموزش و پرورش باشد.

گفتنی است رئیس جمهور امروز 2 آبان 95 طی نامه ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی کرده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اصلاحات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
باور من ، چنین نیست و تجربه ، دانش ، هوش و نبوغ دکتر نجفی است که می تواند آموزش و پرورش را از این وضعیت ، رهایی داده و به سمت و سوی اهداف عالیه ، رهنمون سازد.
پوریا
|
United States
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
هیچ کس نمی تونه کشتی به گل نشسته اموزش پرورش روچون نجفی ازین باتلاق دربیاره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار