رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده :اعتقاد راسخ داریم دانش آموزان از حالا با اهمیت مقوله دمکراسی درجامعه وزندگی آشنا میشوند.
کد خبر: ۳۱۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 24 October 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از لنده ،نوزدهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در روز سوم آبان ماه همزمان با سراسر کشور در مدارس لنده برگزارگردید.
نوزدهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در همه واحدهای آموزشی مستقل دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم شهرستان برگزارگردید.مراسم نمادین انتخابات شورای دانش آموزی در۲ واحد آموزشی پسرانه ودخترانه شهید ثانی وام البنین بادعوت از مسئولین شهرستان برگزار شد.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده در این مراسم نمادین اظهار کرد:  : انتخابات امروز درشهرستان را با برنامه ریزی و توجه ویژه به آن با کیفیت مناسب برگزار گردید از اینرو که اعتقاد راسخ داریم دانش آموزان از حالا با اهمیت مقوله دمکراسی در جامعه و زندگی آشنا میشوند.
سیف الله محمدی نسب تأکید کرد: دانش آموزانی که برای عضویت در شورا کاندید می شوندباید توانمند و مستعد باشند و بتوانند در اداره مدارس، مسئولین مدارس را یاری کنند.
وی در ادامه گفت: تکریم دانش آموزان، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در آنان، تمرین مشارکت جویی و مسئولیت پذیری، توجه به خواسته های دانش آموزان و توسعه فعالیت های گروهی در آنها از جمله اهداف این انتخابات است.
گفتنی است انتخابات در تمامی مدارس مستقل دوره های مختلف درشهرستان در دو نوبت صبح عصر برگزار می شود.
گزارش و عکس: مجید مرادی
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار