کد خبر: ۳۱۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 25 October 2016
شهباز نوژان نیامد ، نفت و گازگچساران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور پیروز مسابقه اعلام شد.
به گزارش ایرنا، این بازی که قرار بود از هفته هشتم لیگ دسته دوم کشور در ساعت 14:45 روز دوشنبه سوم آبان در ورزشگاه شهدای نفت شهر دوگنبدان انجام شود، به دلیل عدم حضور تیم شهباز نوژان البرز در شهرستان گچساران انجام این دیدار لغو و بر اساس قانون تیم نفت و گاز این شهرستان پیروز بازی شد.
با وجود اینکه تیم داوری، نماینده فدراسیون و ناظر داوری برای قضاوت این دیدار به گچساران سفر کرده بودند، اما تیم شهباز نوژان البرز بدون اعلام قبلی از حضور در شهر دوگنبدان انصراف داد.
تیم شهباز نوژان البرز در هفته های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده است بطوریکه که در پایان هفته هفتم با کسب تنها سه امتیاز در رده سیزدهم جدول گروه اول لیگ دسته 2 فوتبال کشورقرار گرفته است.
عدم حضور تیم شهباز نوژان البرز خبر خوشایندی برای هواداران پرشور نفتی های گچساران نبود به دلیل اینکه بعد از اتمام سه جلسه محرومیت هواداران تیم نفت و گاز گچساران از حضور در ورزشگاه، این بازی خانگی اولین دیداری بود که هواداران طلایی پوشان نفت می توانستند از نزدیک بازی تیم محبوب خود را تماشا کنند.
بر این اساس تیم نفت و گاز گچساران بدون انجام این بازی سه امتیاز این دیدار خانگی را به اندوخته های خود اضافه کرد تا بعد از انجام دیدارهای این گروه جایگاه این تیم در پایان هفته هشتم مشخص شود.
دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و شهریاران تهران از بازی های معوقه این تیم از هفته دوم در روز شنبه هشتم آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.
نفت و گاز گچساران تاکنون 6 بازی و کسب چهار پیروزی، یک تساوی، یک باخت و 13 امتیاز کسب کرده است.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به همراه تیم های گیتی پسند اصفهان، نفت امیدیه، کیمیا فرایند تهران، برق جدید فارس، بعثت کرمانشاه، خلخال دشت خلخال، فولاد نوین اهواز، کارون اهواز، قشقایی شیراز، شهرداری اراک و نماینده یاسوج در گروه نخست رقابت های لیگ دسته دوم کشور حضور دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار