گزارش ویژه
نزد ایرانیان در همه ی طوایف کرد، لر ، ترک ، بلوچ و غیره همیشه داشتن مرام پهلوانی و جوانمردی زبانزد خاص و عام بوده است. داستان های پوریای ولی، پهلوان تختتی ، داستان های شاهنامه و مهمتر از همه رشادت ها و در عین حال جوانمردی های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس همه از داشتن روحیه ای پهلوانی در میان ایرانیان حکایت دارد.
کد خبر: ۳۲۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 06 November 2016
توجه به مسائل سیاسی ، فرهنگی، اجتماعی شهروندان یکی از مهمترین مسائلی است که رسانه ها باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد در گزارشی ویژه به مهمترین موضوعاتی که در سطح شهر، روستا و محیط پیرامون خود در استان با آن سر و کار داریم بپردازد.در همین راستا مدیریت سایت آمادگی دارد تا گزارشات ویژه از سراسر استان را در این بخش ویژه خبری درج کند . ضمن اینکه از نخبگان سیاسی،فرهنگی و اجتماعی هم جهت ارائه نکته نظرات خود در این سایت دعوت می کند.
نزد ایرانیان در همه ی طوایف کرد، لر ، ترک ، بلوچ و غیره همیشه داشتن مرام پهلوانی و جوانمردی زبانزد خاص و عام بوده است. داستان های پوریای ولی، پهلوان تختتی ، داستان های شاهنامه و مهمتر از همه رشادت ها و در عین حال جوانمردی های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس همه از داشتن روحیه ای پهلوانی در میان ایرانیان حکایت دارد.
در عصر ارتباطات یکی از رسانه هایی که می تواند به فرهنگ سازی در سطح جامعه کمک کند صدا و سیماست ، خصوصا برنامه های رادیویی در استان کهگیلویه و بویراحمد.
هفته گذشته که قرار بود تیم نفت و گاز گچساران برای دیدار با راه اهن تهران در چهار چوب رقابت های جام حذفی، آماده شود، خبرهایی از این باشگاه پر سابقه ایران ، درز کرده بود که احتمالا این تیم از بازی ها انصراف خواهد داد.این موضوع در میان ورزشکاران و طرفداران هم استانی بازتاب های متفاوتی داشت. اما آنچه موجب تعجب شد موضع گیری مجری برنامه بامدادی صدای دنا بود که به صراحت از آرزوی خود برای عدم شرکت این تیم تهرانی در مقابل تیم هم استانی خود ، می گفت!
از آنجا که یکی از بهترین برنامه های رادیو دنا ، برنامه سلام بامدادی است که از ساعت 7 بامداد تا 8 بامداد ادامه دارد و اتفاقا شنوندگان خاصی هم دارد و بسیاری از موارد خبری استان هم در آن به نوعی گفته می شود و البته و انصافا از مجریان بسیار خوبی هم استفاده می کند، نگارنده ی این گزارش طرفدار پر و پا قرص این برنامه است و تقریبا هیچ برنامه ای از آن را از دست نمی دهد.
موضوع این گزارش مربوط به برنامه روز یک شنبه هفته گذشته است. در این برنامه که بصورت نوبتی ، گزارشگر صدای دنا در گچساران گزارش خود را بصورت زنده ارائه می داد ، در بخشی از گزارشات مجری در خصوص وضعیت تیم نفت و گاز و گچساران می پرسید و در خلال صحبت های این دو ،مجری رادیو می گفت : انشاء الله تیم راه آهن انصراف می دهد و تیم نفت و گاز گچساران به مرحله بعد صعود می کند!
این صحبت مجری شاید منظور خاصی را دنبال نمی کرد اما باید به این مجری خوش صدای استان عرض کنیم دوست عزیز جایگاه شما محل اعلام احساسات درونی خود نیست بلکه محلی است که از طریق آن روحیه پهلوانی را در این مورد بخصوص تبلیغ کنید! و به جای گفتن انشا الله که این تیم حاضر نشود ، می گفتی امیدواریم که مشکل این تیم خوب و باسابقه کشور عزیزمون ایران حل شود و به میدان بیاید اما امیدواریم نفت و گاز گچساران بر این تیم غلبه کند.
آقای مجری عزیز ، تیم راه آهن اگر حاضر نشود یا مشکل مالی دارد یا با فدراسیون مشکل دارد و یا هر دلیل دیگری! به هر جهت ما به عنوان طرفدار ورزشی نباید از مشکلات یک مجموعه ورزشی که از آبروی خوبی هم برخوردار است ، خوشحال شویم.
این یک واقعیت است که متاسفانه در سطح جامعه در حال رواج پیدا کردن است که گاهی ما آنقدر محو دنیای مادی می شویم که فضائل اخلاقی را فراموش می کنیم. امید است که مسئولین و دستاندرکاران و نخبگان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در این خصوص نهایت دقت و تلاش را داشته باشند. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
وقتی موضوعی نباشه که مطرح كنيد به ی موضوعی پیش پا افتاده گیر میدین اینقدر بد اخلاقی وجود داره که این موضوعی اصلاحی قابل مطرح کردند نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار