مهمترین خبر های استان
مهمترین خبرهایی که در میان سایت ها و خبرگزاری های استان تیتر شده اند بصورت یکجا در این بسته خبری انتشار یافته است.
کد خبر: ۳۳۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 26 November 2016
تعدد خبرها و منابع انتشار این خبرها گاها باعث می شود که مخاطبان نتوانند به آنچه در پی آن هستند دست یابند و کمبود وقت یکی از دلایلی است که مخاطبان را در پیگیری اخبار مردد می کند.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سعی دارد مهمترین خبرهای استان را در فواصل زمانی ، در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.
ضرب و شتم داور و ناتمام ماندن بازی 
عصر جمعه مورخه ۵آذر ماه ساعت 14:30در ادامه ی مسابقات فوتبال  سوپر لیگ استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر چرام یک دیدار بین دو تیم پاسارگاد چرام و المپیک لنده در ورزشگاه تختی شهر چرام برگزار شد.
بنابراین گزارش ،در دقیقه 45بازی بازیکن شماره 8 المپیک لنده  به علت خطای دوم وکارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.
غلام آموزگار نماینده هیئت فوتبال شهر چرام گفت :بعد از اخراج بازیکن المپیک لنده آقای (م-ح) این بازیکن با ضربه ی مشت به داور میدان اعتراض خود را نشان داد ؛بعداز حمله ور شدن بازیکن المپیک لنده به سمت داور ،بازی نیمه تمام به پایان رسید و نتیجه این دیدار با تصمیم کمیته انضباطی اطلاع رسانی خواهد شد./راک نیوز
خیانت دیگر هم استانی ها به بویراحمد از زبان فرماندار
فرماندار بویراحمد اگر چه طرح دغدغه هایش در روز تخست سرشماری را شیطنت رسانه ای خواند اما در روز آخر سرشماری باز حرفهایش را تکرار کرد و از عدم ثبت حدود ۳۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان تحت مدیریتش خبر داد؛ او تلویحا” گفته است که جمعیت مهاجر بویراحمد در لیست سایر شهرستانها ثبت شدند و این خیانت بزرگی است.
در آخرین روزهای سرشماری نفوس و مسکن سراسری، فرماندار بویراحمد از تحقق نگرانی‌هایش پیرامون سلامت آمار خروجی از سرشماری‌ها گفت و آنگونه که پیش‌بینی کردم، حق این شهرستان ضایع شده است.
محمدکاظم نظری در روز نخست شروع سرشماری نفوس و مسکن در این استان نگرانی خودش را از عدم ثبت همه جمعیت شهرستان بویراحمد اعلام کرد و گفت: ۲۰ درصد جمعیت شهرستان بویراحمد، از سایر شهرستان‌ها مهاجر شدند که در سرشماری اخیر تمایلی به انتخاب این شهرستان به عنوان محل زندگی ندارند و جز آمار سایر شهرستان‌ها لحاظ می‌شوند.
استخدام "(پ)، (ک)، (ف.ب)، ها در کهگیلویه و بویراحمد
خبری در یکی از سایت ها منتشر شده است مبنی بر اینکه رئیس برنامه و بودجه استان دست به استخدام  و بکارگیری حدود ۳۰ نفر از بستگان، آشنایان، دوستان و افراد دارای روابط و پارتی در سازمان تحت نظر خود زده‌ است.
این رئیس سازمان همچنین برای استخدام بستگان و نورچشمی‌های خود تنها به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد اکتفا نکرده است و بنا بر گفته برخی از منابع دقیق هر مدیری که به او برای بودجه و اعتبار مراجعه می‌کند از آن مدیر برای استخدام نیروهای مورد نظرش در دیگر ادارات استان درخواست و بعد پیرامون اعتبارات با او سخن خواهد گفت. کافی است مسئولان نظارتی از سایر مدیران در این رابطه تحقیقی کنند.
خانم‌ها؛ (پ)، (ک)، (ف.ب)،(ش.ظ)،(س.گ) و آقایان؛ (م)، (ق)،(پ)،(هـ. د)، (س. ش)،(م . ب)،(م)، (ه عنا)، (ر)، (الف)،(ظ)، (ر، م)، (م)، (م)، (ح) و (ت) و (م) و … کسانی هستند که بر اساس فامیل‌گرایی، قوم‌گرایی، آشنابازی و روابط و پارتی‌بازی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد استخدام  و بکار گرفته شده اند. گفته می‌شود دو نفر دیگر در روزهای آینده به این افراد اضافه خواهند شد.
این رئیس نیز برخی را از ادارات دیگر به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد انتقال داده است.
امید است، مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ائمه جمعه و دستگاه‌های نظارتی و قضایی در این رابطه تحقیق و سپس اقدام شایسته‌ای انجام و تذکرات لازم را بدهند./کبنا نیوز
کارگران شرکت‌های خدماتی شهرداری یاسوج دست به ابتکار جدیدی برای امحاء و تبدیل ضایعات و آشغال جمع آوری شده از معابر شهر می‌کنند. این روش جالب و البته ید طولای شهرداری یاسوج در مدیریت پسماند شهری شهری شاید بتواند الگوی مناسبی برای دیگر شهرهای کشور باشد. به آتش کشاندن آشغال جمع شده توسط رفتگران شهرداری در نقاط مختلف شهر خصوصا حاشیه بلوار عدل وضعیتی غیر قابل تحمل در شب ایجاد می‌کند. چه برای ساکنین محل و چه برای رهگذرانی که بخشی از اوقات خوش خود را صرف پیاده روی در این محل می‌کنند. شدت این آلودگی در زیرنور چراغ‌های خیابان به وضوح مشخص است. مشابه این وضعیت در دیگر محله‌های شهر نیز مشاهده گردیده.
حال که شهرداری یاسوج اقدامی مناسب در جهت مدیریت پسماند، تبدیل و امحاء صحیح ضایعات شهری نمی‌کند و اهتمامی در راستای تعین تکلیف محل تخلیه زباله‌های شهری در دوپشته دشتروم ندارد حداقل می‌تواند نسبت به انتقال این ضایعات و پسماند‌ها به‌‌ همان منطقه اقدام کرده و وضعیت را از اینکه هست بد‌تر نکند.
تعدد و البته کوتاهی سازمان‌های نظارتی که امکان مدیریت موضوع و ورود به آن را دارند در خور تامل و تاسف است!
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
ای جونوم و ای غارت
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
چرا هذیان میگویید که رییس برنامه وبودجه کسانی رو استخدام کرده اینا رو احمدی نژاد یواشکی اومده کذاشته سر کار ورفته خیالتان تخت واین اقا فردا یه پست مهمتری میگیره وتازه تسویقی هم داره هههههههههه
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
ماذافاذا???? توهمات!!!!! احمدینژاد کجا بود??? هرچند اونهم بعله!!! اما اینا جدید و گرمه کار تازه هست
هم استانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
ببخشید مگه استاندار ومسولین نظارت خواب برده اگه خودشون دستشون تو یک کاسه نیست.چن بارمانامه بردیم برنامه وبودجه استان قبول نکردن میگن بروازکشور نامه بیارید ......این اخراج کنید یکی دیگه بیاد تا فک وفامیل خودش بیاره......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار