علی سامره بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال که هدایت این تیم را بر عهده دارد نیز از مسافران اتوبوس بوده است که به دلیل در رفتگی کتف به بیمارستان نورآباد ممسنی منتقل شده است.
کد خبر: ۳۳۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳ 27 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،پس از حادثه ساعاتی پیش در محور یاسوج - اصفهان که باعث کشته شدن یک نفر و مجروحیت تعدادی دیگر شد، حادثه ای دیگر در محور های ارتباطی استان رخ داد تا این بار بازیکنان فوتبال تیم زاگرس چهار محال و بختیاری ، دچار جراحت شوند.
آنگونه که در خبرهای سایت های خبری آمده است علی سامره بازیکن سال های گذشته  استقلال تهران به عنوان سرمربی این تیم در جمع حادثه دیدگان بوده است.
فصلی نو نوشت:برخورد اتوبوس حامل بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال زاگرس چهارمحال بختیاری با صخره در جاده یاسوج – بابامیدان باعث مصدومیت چند تن از اعضای این تیم شد.
تعدادی از مصدومین این حادثه که به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شده اند،هم اکنون تحت مداوا قرار گرفته اند.
یکی از بازیکنان تیم فوتبال زاگرس چهارمحال بختیاری در گفت و گو با فصلی نو، گفت: از سری مسابقات لیگ دسته سوم کشور قرار بود ظهر فردا با تیم ابوذر باشت مسابقه فوتبال برگزار شود که در ان مسابقه تیم ابوذر میزبان بود و ما ظهر اروز شهرکرد را به مقصد باشت ترک کردیم.
وی ادامه داد:۲۴ نفر مسافر اتوبوس بودیم که ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امشب در جاده بابامیدان،ترمز اتوبوس از کار افتاد و راننده حدود دو دقیقه تلاش کردکه اتفاقی نیافتد ،که با مهارت خاص از سقوط اتوبوس به ته دره جلوگیری کرد .
بازیکن تیم فوتبال زاگرس چهارمحال بختیاری عنوان کرد: زمانی که راننده از ترمز نا امید شد درب اتوبوس را باز کرد و از ما خواست به بیرون بپریم که همه ما به بیرون از اتوبوس پریدیم و اکنون متوجه شدیم که به بیمارستان منتقل شدیم.
علی سامره بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال که هدایت این تیم را بر عهده دارد نیز از مسافران اتوبوس بوده است که به دلیل در رفتگی کتف به بیمارستان نورآباد ممسنی منتقل شده است.
 
بازیکن سرشناس استقلال در میان مجروحان تصادف امشب 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار