باز ابهام اینجاست که اگر خبرنگاری کنجکاو میشد که بله به جز کسانی که اسم بردید که الحق بخاطر پیگیری ها یی که انجام دادند شایسته تقدیر هستند در ارتباط با ورود کانکس ها به منطقه از چه کسی میشود تشکر کرد؟ لابد در جواب می فرمودند شرکت سازنده کانکس!!! مدیر محترم شرکت و کارگران و عوامل سازنده !!! بله ٬ قبول آنها هم دستشان درد نکند دیگر چه کسی؟
کد خبر: ۳۳۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 07 December 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
اندر حکایت دلی مهتاب و خودشیرینی های مدیریتی

دلی مهتاب منطقه سردسیری از توابع چاروسا دارای مردمانی متدین٬ خونگرم و باصفا که خلوص و مهمان نوازیشان چون محل سکونت شان گمنام مانده و علاوه بر خصوصیات ذکر شده دارنده صفات حسنه و ممتاز دیگری هستند که از مقال بحث خارج است و کاش به جای رسانه ای شدن مدرسه گونی و در پی داشتن عکس العملهای متفاوت و یا حداقل همزمان با آن ٬ آنهمه خصایص و صفات خوب هم منعکس می شد تا حداقل مرهمی بر زخم دانش آموزانش می بود . بالاخره کانکس ها آمدند و مستقر شدند، اما سایر نیازمندیها همچنان باقیست. پس بهتر است بجای فرافکنی و اغراض سیاسی آستین همت بالا زده و خدمت رسانی شود .
حاج عدل هاشمی و افراد خیری که کانکس ها را به دانش آموزان هدیه داده اند تا فرزندان ما درس بخوانند نیازی به تقدیر و تشکر افراد ندارند . و طبیعی هست که تعریف و تمجید و حتی تکذیب از سوی افراد خللی در انگیزه ٬ هدف و ادامه مسیر آنان ایجاد نخواهد کرد. چرا که کار انجام شده ٬ فی سبیل الله هست. نماینده خدوم مردم در مجلس بواسطه ارتباط قوی که داشته و دارند وسیله و واسطه ای هست برای انجام امورات خیر . و صد البته همه اینها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ست . رضایت درونی دانش آموزان و احساس آرامش و طیب خاطری که بواسطه کانکس ها بر ایشان فراهم شده با معیارها و ملاکهای دنیوی و زبانی هرگز قابل سنجش اندازه گیری٬ ارزش گذاری وتوصیف و بیان نیستند. گرچه آموزه های دینی سپاس گزاری را توصیه می نماید .« شکر نعمت نعمتت افزون کند » اما دل دریایی افراد خیر ٬ رضایت خدا ٬ آسایش مردم و اجر اخروی را دنبال می کند و در این مسیر اگر بداخلاقی هم ببینند ظرفیت و هدف والا ٬ آنچنان بالاست که همان را هم خوبی می بینند و درپاسخ به تبسمی شیرین بسنده میکنند. اما نکته مهم و قابل تأمل فرهنگ سپاس و قدر دانی هست که تا حدودی وزن و میزان افراد را مشخص می کند و قضاوت را در مورد آنان آسانتر. باز ابهام اینجاست که اگر خبرنگاری کنجکاو میشد که بله به جز کسانی که اسم بردید که الحق بخاطر پیگیری ها یی که انجام دادند شایسته تقدیر هستند در ارتباط با ورود کانکس ها به منطقه از چه کسی میشود تشکر کرد؟ لابد در جواب می فرمودند شرکت سازنده کانکس!!! مدیر محترم شرکت و کارگران و عوامل سازنده !!! بله ٬ قبول آنها هم دستشان درد نکند دیگر چه کسی؟ جواب : بله٬ اشاره ی به جایی داشتید فراموش کردم که از راننده کامیون حامل کانکس ها تشکر کنم.!!! در این جاده های پر پیچ وخم و حادثه خیز بخصوص پیچهای تند و باریک منطقه ما که جا دارد در همین جا از مسئولان محترم راه و ترابری خواهش کنم که فکری به حال جاده بکنند!!! قربان کجا میری؟به چه قیمتی ؟ چرا خودتو اذیت می کنی ؟ بابا دست مریزاد خوش انصاف ! مصاحبه نکنی سنگین تری .و … در آخر یک توصیه دلسوزانه ٬: در عوض میل به مصاحبه و مطرح شدن ٬ خدمتگزار مردم باش . درست هست که صندلی سیاست را در اختیار داری اما شرط بقا و تداوم مدیریت ٬ خدمت رسانی بیشتر هست نه دفاع و حمایت طوطی وار از دولتمردان .

خدا نکند که مصداق این ضرب المثل شویم

« چراغی را که ایزد برفروزد

هرآنکس پف کند ریشش بسوزد .

حسین رهی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار