برخی منابع آگاه در وزارتخانه مربوطه این خبر را تایید و جانشین وی را هم مشخص شده عنوان کرده اند.
کد خبر: ۳۳۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 07 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، یکی از پایگاه های خبری با انتشار خبری از قطعی بودن تغییر یکی از مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داده است.
این پایگاه خبری مدعی است از منابعی آگاه در وزارت ورزش و جوانان این خبر را بدست آورده است .
پیشتاز خبر نوشت:مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد پس از فراز و نشیب های فراوان بزودی جای خود را به فرد دیگری خواهد داد.
بنابر این گزارش ٬  یک منبع آگاه در وزارت ورزش و جوانان  از خداحافظی ایزدپور از مدیریت ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
در حالی این جابه جایی قرار است صورت بپذیرد که ایزدپور در اکثریت جلسات استانی حضور ندارد .
سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از چندی پیش با رصد کردن رفتارهای مدیریتی و اداری ایزدپور تصمیم به اقدام جهت عزل این مدیر نمود.
انتظار می رود مدیریت ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد به دست فردی سپرده شود که دارای شرایط جسمی و روحی مناسب و در خور شان جامعه ورزشی باشد.
شایان ذکر است که گزینه جدید به وزارت ورزش و جوانان نیز معرفی شده است .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد ٬ مدت زیادی است بحث و جدل هایی بر سر عدم حضور ایزدپور در جلسات استانی مطرح است و بیشترین اعتراضات از طرف استاندار بوده که البته برخی سایت ها گزارش هایی از دهن کجی ایزدپور نسبت به انتقادات استاندار منتشر کرده بودند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ملی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
همیشه مدیر دومی از اولی ضعیف تر است هیقوقت ادم قوی وباسواد انتخاب نمی کنند بلکه به دنبال منممتملقین هستند ما که دیگر امیدی نداریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار