کد خبر: ۳۳۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 29 November 2016
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص تسهیلات 10 میلیارد ریالی برای واحدهای گلخانه‌ای این استان خبر داد.

جعفر گوهرگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برگزاری نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هر یک از دستگاه‌ها تعهداتی در این زمینه دارند که جهاد کشاورزی نیز به دنبال اجرایی و عملیاتی کردن تعهدات خود در راستای اقتصاد مقاومتی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بیان کرد: بر این اساس برنامه‌ریزی مدونی برای اجرایی کردن تعهدات خود داریم که یکی از آن‌ها در زمینه کشت‌های گلخانه‌ای و دیگری پرورش ماهی است.

این مسؤول با بیان اینکه کشت‌های گلخانه‌ای کمک بزرگی به عرصه تولید و اشتغال در استان می‌کنند بیان کرد: انواع محصولات مختلف در گلخانه‌ها به عمل می‌آید که برای رونق اقتصادی استان بسیار مفید و ارزنده است.

گوهرگانی گفت: یکی از محصولاتی که بازار فروش خوبی می‌تواند داشته باشد و حتی می‌توان به صادرات آن نیز فکر کرد تولید گل شاخه بریده در واحدهای گلخانه‌ای استان است که در حال حاضر رونق بسیار خوبی دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با بیان این که صندوق توسعه ملی اولویت پرداخت و تخصیص‌ها را به استان ما در تولیدات گلخانه‌ای قرار داده است، افزود: در همین زمینه 65 میلیارد تومان تسهیلات برای استان ما در نظر گرفته‌اند.

وی گفت: از 500 میلیون تومان تا بیش از یک میلیارد تومان بر اساس معیارها و شاخصه‌ها تسهیلات به گلخانه‌داران پرداخت می‌شود که از جمله سطح زیر کشت، نوع محصولات و همچنین تأسیسات به کار رفته در گلخانه‌ها است.

گوهرگانی گفت: همه گونه همکاری را با گلخانه‌داران استان برای تولید رونق و اشتغال‌زایی داریم و کارشناسان ما هرگونه کمکی که لازم باشد در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

این مسؤول افزود: در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی همه مشکلات و معضلات را به صورت شفاف اعلام می‌کنیم تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی در عمل را که فرموده مقام معظم رهبری است اجرا کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص تسهیلات 10 میلیارد ریالی برای واحدهای گلخانه‌ای این استان خبر داد.

گوهرگانی با بیان اینکه کشاورزی محور اصلی توسعه اقتصادی و رونق تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد است، تصریح کرد: به همین دلیل باید دستگاه‌های دیگر و سایر مسؤولان نیز روحیه تعاملی و هماهنگی را با این دستگاه داشته باشند تا بتوانیم از حداقل‌ها بیشترین بهره‌وری را در زمینه تولید و اشتغال‌زایی داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار