کد خبر: ۳۳۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ 29 November 2016
سه شنبه 30 آذرماه راس ساعت 2 بعد از ظهر ، از سری مسابقات جام حذفی فوتبال ایران ، مسابقه ای حساس مابین 2 تیم قدرتمند و البته متفاوت برگزار خواهد شد . در یک سوی میدان ، نفت و گاز گچساران میزبان و در سویی دیگر تیم پرآوازه تراکتورسازی تبریز قرار دارند .
تیم شگفتی ساز نفت و گاز گچساران که حریفان لیگ برتری را یکی پس از دیگری نقره داغ کرد ، قصد دارد در این بازی تراکتوریها را به آتش بکشد .
این موضوع را در صحبتهای همراه با اعتماد بنفس و تمرینات با برنامه و هدفدار داریوش یزدی و نیز ساق پاهای بازیکنان با انگیزه این تیم بخوبی میتوان مشاهده نمود .
اگر کمی به گذشته باز گردیم ، به این نتیجه خواهیم رسید که گویا تیم لیگ 2 شهرداری کاشان و تیم لیگ 1 راه آهن بخوبی از این ماجرا و قدرت گچسارانیها خبر داشتند که مقابل این تیم تاکتیکی که فوتبالی چشم نواز و اصولی بازی میکند انصراف دادند .
گویا تحمل شکست 3 بر 0 از تحقیر مقابل تیم محبوب کهگلویه و بویراحمد برایشان قابل هضم تر بود .
تیم جوان و پر انگیزه نفت و گاز گچساران پس از اینکه 2 تیم لیگ برتری استقلال و فولاد خوزستان را در بازیهایی منطقی و حساب شده ، ناکامهایی بزرگ در مراحل ابتدایی جام حذفی نامید ، این بار در شهر فوتبالخیز گچساران قصد آتشبازی دارد و در این راه چشم امیدش به میزبانی و حمایت مردم فوتبالدوست این شهر است . صحبت از گچساران شد . شهری گرمسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد که میهمان نوازی و غیرت عشایر بویراحمدی ، بهمئی ، طیبی ، سادات ، اولاد میرزایی ، زنگوایی ، چنگلوایی و عشایر غیور قشقایی این شهر در ایران زبانزد خاص و عام است . شهری که مردمانش ، عاشقانه تیم شهرشان را حمایت میکنند و نتایج شگفت انگیز تیم محبوبشان در این اواخر نوید حضور حداکثری این مردمان فوتبال فهم را در ورزشگاه در روز پنچر کردن تراکتور خواهد داد .
بدون شک تیم امیر قلعه نویی در بازی مقابل تیم نفت و گاز با 3 چالش بزرگ دست و پنجه نرم خواهد کرد :
اولین چالش این تیم تماشاگران پرشور گچسارانی و سایر مردم علاقمند کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود .
چالش دیگر حضور 1 مربی کاربلد و بادانش در راس این تیم است که بخوبی تیم تراکتور را آنالیز کرده و برای این دیدار بی صبرانه لحظه شماری میکند .
چالش اساسی سوم تراکتوریها تیم منسجم و هماهنگ نفت و گاز است که بنظر میرسد در این بازی بخوبی بتواند ضمن مهار تیم تراکتور ، در لحظه ای که لازم است کار آنها را تمام کند .
تراکتور اگر بخواهد به لیگ برتری بودن و سرمربی خویش بیش از حد متکی باشد ، سومین قربانی لیگ برتری غولهای گچسارانی خواهد بود و در آن صورت میبایست ، هم با گچسارانیها خداحافظی کند و هم با جام حذفی و هم حضور در آسیا . پس بهتر است تیم تراکتور تا آنجا که میتواند خود را جهت این بازی آماده کند ، زیرا تیم نفت و گاز همانگونه که در اهواز به فولاد و استقلال خوزستان باج نداد ، قطعا در گچساران و در ورزشگاه مملو از جمعیت خویش ، چنان دام و تله ای برای شاگردان امیرقلعه نوعی پهن خواهد کرد که تا سالیان سال این بازی نقل محافل شود .
هر چند که هیچ چیز در فوتبال قابل قابل پیش بینی نیست و شرایط بازی و اشتباهات کمتر تیم برنده را مشخص میکند ، ولی از همین حالا به تیم تراکتور توصیه میکنم که اگر این تیم را دست کم بگیرند و لحظه ای دچار لغزش شوند ، نفت و گاز با شعله های سوزان خویش تراکتور را خواهد سوزاند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار