کد خبر: ۳۳۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 02 December 2016
ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر یاسوج

سلام علیکم

طی ۴ امین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج بدلیل تحت شعاع قرار گرفتن فضای عشیره‌ای متاسفانه این طرز فکر به درون و هسته اصلی مسئولان استانی و شهری رسوخ پیدا کرده لذا این امر باعث نوساناتی در راستای تصمیم گیری مصوبات شورای شهر گردید. که یک تصمیمی که انتظار می‌رفت. تا جایی که شورای شهر یکی از مهم‌ترین نهاد‌ها از اصلیترین موضوع که انعکاس مصوبات جلسات و کمیسیون‌ها به مردم می‌باشد جا مانده است. لذا این امر باعث نوساناتی در راستای تصمیم گیری مصوبات شورای شهر گردید. که یک تصمیمی که انتظار می‌رفت

طبق آیین نامه داخلی وظایف و اختیارات شورای اسلامی شهر :

طبق ماده ۱۰- تایید صورت جامع درآمد و هزینه شهرداری که هر شش ماه یکبار توسط شهرداری تهیه می‌شود و انتشار آن برای اطلاع عمومی و ارسال نسخه‌ای از آن به وزارت کشور .

که این اتشار نیاز به پایگاه اطلاع رسانی از طرف شورای شهر می‌باشد.

با توجه به اینکه در قرنی قرار داریم که دولت‌ها حرف از دولت الکترونیک وشهروند آنلاین می‌زنند و از شعار تا عمل بیس اصلی کار دولت و ملت بر اساس خدمات الکترونیک می‌باشد. شورای شهر یاسوج ازلحاظ ارتباطات مردمی و انعکاس طرح‌های صورت گرفته به مردم شریف یاسوج عملکردی ضعیف داشته است که دلیل این عملکرد نبود پایگاه خبری یا سایت اطلاع رسانی مصوبات شورای شهر می‌باشد. هرچند که شورای استان سایت خبری دارد اما دارا بودن این مهم برای شورای شهر امری بدیهی است.

و اما سوال این است؟

آیا شورای شهر شهری که مرکزاستان می‌باشد

چرا تاکنون پایگاه ارتباطی و الکترونیکی نداشته چیست؟

حداد مومنی٭دکترای ارتباطات-کار‌شناس ارشد راه –ترابری-ترافیک/کبنانیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار