روز پر حادثه استان
بنابر این گزارش ، محور یاسوج به بابا میدان عصر روز گذشته از ترافیک سنگینی برخوردار بود که تردد در این جاده بسیار سخت و به کندی صورت می گرفت.
کد خبر: ۳۳۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 03 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در پی بارش های دو روز اخیر بیشتر جاده های استان لغزنده و رانندگی در آن ها نیازمند رعایت نکات ایمنی می باشد.
در مسیرهای منتهی به مرکز استان ،تصادفات متعددی صورت گرفت که تا کنون گزارش ها از فوت دو نفر ، مخابره شده است.
بنابر این گزارش ، محور یاسوج به بابا میدان عصر روز گذشته از ترافیک سنگینی برخوردار بود که تردد در این جاده بسیار سخت و به کندی صورت می گرفت.
به گزارش ارسالی خبرنگار تابناک کهگیلویه و بوراحمد،، تعداد تصادفات در این جاده زیاد بود و خودروهای متعددی ، واژگون یا با هم برخورد کرده بودند.
 
تصادف و محبوث شدن دوزن در خودرو
به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج، محمد رستمی افزود: تصادف کامیون با پژو ۴۰۵ درجاده یاسوج به چیتاب و محبوس شدن دو زن و پسر ۱۲ ساله در ساعت ۱۱ پیش از ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گزارش شد.
وی بیان کرد: کارشناسان امداد جاده ای درمدت کوتاهی امدادرسانی را انجام داده و با تجهیزات ویژه محبوس شدگان را نجات و تحویل اورژانس دادند.
رستمی تصریح کرد:به دلیل حضور به موقع و اقدام سریع آتش نشانان این حادثه تلفات جانی وآتش سوزی نداشت.
 تصادف در محور یاسوج – اصفهان 2مصدوم داشت
به گزارش روابط عمومی اورژانس کهگیلویه و بویر احمد،در ساعت ۱۰:۴۱دقیقه تلفن ۱۱۵مرکز پیام و دیسپج اورژانس دنا به صدا درآمد، طبق تماس مردمی که تصادف پیکان با کامیون در ورودی تونل ۴ رخ داده که بلافاصله کد میمند در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسید و ۲مصدوم سرنشین پیکان را به بیمارستان شهید بهشتی انتقال نمودند.
حال عمومی یکی از مصدومین وخیم و دیگری بهتر بود موقع تحویل به بیمارستان شهید بهشتی، تحویل داده شد.
سوانح رانندگی در گچساران 2 کشته و 20 مصدوم بر جای گذاشت
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گچساران گفت: سوانح رانندگی 12 ساعته گذشته در این شهرستان 2 کشته و 20 مصدوم بر جای گذاشت.
مرتضی گندم کار جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 9 سانحه رانندگی در این مدت در جاده های ارتباطی گچساران به این مرکز گزارش شده است.
وی گفت: این حوادث در جاده های ارتباطی گچساران به بهبهان، گچساران باشت، جاده های فرعی مناطق دژسلیمان، امامزاده جعفر و دیل به وقوع پیوست.
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گچساران تصریح کرد: هفت پایگاه امداد جاده ای کارخدمات رسانی به حادثه دیدگان این سوانح را به عهده داشتند.
گندم کار بیان کرد: همه مصدومان سوانح رانندگی یاد شده پس از امداد و نجات اولیه در کمترین زمان ممکن به بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان منتقل شدند.
شهرستان گچساران با 21 درصد از تصادف های استان کهگیلویه و بویراحمد (در هفت ماهه نخست سالجاری) در جاده های ارتباطی گچساران به باشت و گچساران به بهبهان هر ساله شاهد سوانح رانندگی بسیاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار