کد خبر: ۳۳۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸ 03 December 2016
رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از بی‌توجهی مسؤولان این استان به ورزش و فوتبال گفت: زاگرس یاسوج با ادامه این روند از لیگ دسته دوم فوتبال کشور انصراف می‌دهد.

سید پرویز موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به حضور تیم فوتبال زاگرس یاسوج در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار کرد: به سختی و با رایزنی‌های فراوان با فدراسیون فوتبال موفق به اخذ مجوز این تیم شدیم.

رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که تنها برای رضایت خاطر جوانان شهر یاسوج دست به این کار زدیم تصریح کرد: فکر می‌کردیم مسؤولان به شعارهای فرهنگی خود عمل می‌کنند و از این تیم حمایت خواهند کرد در حالی که خیالی واهی بیش نبود.

وی با بیان این که مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در شهر یاسوج فراوان است و هر روز شاهد خبرهای بسیار دردناکی هستیم، افزود: باز کردن این مشکلات در رسانه کار درستی شاید نباشد اما مردم بهتر می‌دانند که منظور ما چیست.

موسوی با بیان مشکلاتی که تیم زاگرس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور دارد، افزود: در حالی که تیم‌های ما در لیگ‌های کشوری هزینه آب معدنی سر تمرین ندارند مسوولان استان ما به فکر تغییر نام استان هستند.

این مسؤول گفت: مسوولان استانی ما روان نبودن نام استان و سخت بودن تلفظ نام کهگیلویه و بویراحمد را بهانه قرار داده‌اند در حالی که در اصل تلفظ کلمه ورزش و فوتبال برای آن‌ها سخت است و باید قبل از هر چیز بتوانند ورزش را به درستی تلفظ کنند.

وی افزود: اگر شرایط این گونه پیش برود ناگزیر به انحلال تیم زاگرس و انصراف از لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستیم.

موسوی تأکید کرد: تیم زاگرس یاسوج به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت مسؤولان استان ضمن عذرخواهی از مردم شریف بویراحمد و تماشاچیان پرشور و همچنین ضمن قدردانی از فدراسیون فوتبال انصراف خود را از مسابقات لیگ دو اعلام خواهد کرد.

وی گفت: لازم است از حمایت‌های دکتر محمدی معاون استاندار که از روز اول با دست خالی و به صورت حضوری و معنوی ما را تنها نگذاشته قدردانی کنم و ای کاش دیگر مدیران از محمدی به عنوان یک الگو استفاده کنند.

موسوی افزود: ضمنا از نیروی محترم انتظامی و یگان امداد و اورژانس و از رسانه‌ها و به خصوص خبرگزاری فارس که زبان گویای فوتبال استان است قدردانی می‌کنیم که در همه حال انعکاس دهنده مشکلات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار