نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه – بهمئی – چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از ملی شدن اعتبارات جاده دیشموک به قلعه رئیسی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹ 03 December 2016
مشکلات جاده ای یکی از مهمترین مشکلاتی است که استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص حوزه ی شهرستان های کهگیلویه با آن مواجه ، هستند به گونه ای که یکی از دغدغه های همیشگی مسئولین استانی را تشکیل داده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،بر همین اساس نماینده ی کهگیلویه ی بزرگ یکی از مهمترین برنامه های خود را تحرک دادن به پروژه های راهسازی اختصاص داده است.
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه – بهمئی – چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از ملی شدن اعتبارات جاده دیشموک به قلعه رئیسی خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما از قول هاشمی پور نوشت : براساس مصوبه وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ملی شدن اعتبارات جاده های روستایی بالای 50 خانوار با استفاده از مصوبه در حال پیگیری ملی شدن اعتبارات این جاده ها  هستیم.
وی با بیان اینکه با بهسازی و آسفالت این محور علاه و بر بخش دیشموک چندین روستا از جاده مناسب برخوردار می شوند افزود : مکاتبات و پیگیریهای لازم برای ملی شدن اعتبارات این محور انجام گرفته است که در آینده شاهد ملی شدن اعتبارات این جاده بین بخشی خواهیم بود .
هاشمی پور با اشاره به اینکه با ملی شدن اعتبارات جاده دیشموک می توان از اعتبارات استانی برای تکمیل و بهره برداری از آن هم استفاده کرد،گفت : پس از بهره برداری این محور و تبدیل آن به یک محور اصلی ، مردم شهرستان کهگیلویه از دو مسیر یکی از مسیر دیشموک ، دم عباس ودیگری از قلعه رئیسی و قلعه دختر به جاده پاتاوه- دهدشت به نقاط دیگر استان دسترسی خواهند داش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار