کد خبر: ۳۳۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹ 03 December 2016
مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: نقوی حسینی سخنران همایش جوان انقلابی، مبارزه با فساد در یاسوج است.
 به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج از برگزاری همایش جوان انقلابی، مبارزه با فساد و اشرافی‌گری با سخنرانی نقوی حسینی در یاسوج خبر داد.

علی رفعتی اظهار داشت: تاریخ بزرگ‌ترین معلم همراه با مثال است که حاوی درخشش جوانان دغدغه‌مند در گذر خود بوده و چنین جوانی در وهله اول دغدغه خودشناسی و درک جایگاه خود را داشته و سپس با توجه به علم، آگاهی و تحلیلی که از محیط پیرامون خود دارد با امر به معروف و نهی از منکر به دنبال بلند کردن پرچم عدالت‌خواهی و اثرگذاری بر محیط اطراف خود است.

وی با بیان اینکه جوان دغدغه‌مند می‌خواهد یک منبع اشاعه فرهنگ باشد و جوانی که در این راه ثابت قدم است، دیگران را با خود همراه می‌کند، از مسئولان به علت کم توجهی آنها نسبت به وضعیت پیش روی جوانان انتقاد کرد و افزود: توصیه‌ای که از باب خیرخواهی جهت اطلاع مسئولان می‌توان داشت آن است که در قضیه آندلس، که مطالعه این تاریخ برایشان سودمند خواهد بود دشمن برای به زمین زدن اسلام به صراحت دست روی جوانانشان گذاشت.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حضور جوان مومن و انقلابی در عرصه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی همواره حاوی تأثیرگذاری بی‌بدیلی بوده که همواره با مطالبه‌گری‌های خود به دنبال ایفای نقش در جایگاه سکانداری انقلاب و هدایت و حمایت آرمان‌های آن بوده است.

رفعتی به نفوذ منش اشرافی‌گری در بین مسؤولان در حوزه‌های مختلف اشاره داشت و بیان کرد: متأسفانه آفتی که گریبان‌گیر عده‌ای از مسؤولان شده، مسأله اشرافیت و چنبره بر اموال بیت‌المال است.

وی با بیان اینکه این آفت ضربه اساسی بر بدنه جامعه وارد کرده و نتیجه‌ای جز فاصله بین امت و نظام ندارد، عنوان کرد: جوانان انقلابی در این خصوص وظیفه روشنگری داشته و بر حسب وظیفه خود به پاخواسته تا از ناموس خود که انقلاب است محافظت کنند، زیرا مسئله اشرافیت و فربه‌پروری مسئولان مسئله‌ای نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج خاموش بودن قشر دانشگاهی در چنین زمانی را همراهی با این منش اشرافی‌گری عنوان و بیان کرد: همایش جوان انقلابی، مبارزه با فساد و اشرافی‌گری بانگ رسایی خواهد بود روز دوشنبه 15 آذرماه ساعت 19:30 عصر با حضور دانشجویان دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن شهید ایزدپناه دانشگاه فرهنگیان یاسوج برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار