این مسابقات به میزبانی مشترک شهرستان چرام و هیئت شطرنج استان در شهر یاسوج برگزار شده بود شب گذشته پس از برگزاری دور نهم به پایان رسید.
کد خبر: ۳۳۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱ 03 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مسابقات شطرنج ریتد کشوری با شرکت ۱۰۲نفر از برخی استان های کشور در 9 دور به روش سویسی برگزار شد.
این مسابقات که به میزبانی مشترک شهرستان چرام و  هیئت شطرنج استان  در شهر یاسوج برگزار شده بود شب گذشته پس از برگزاری دور نهم به پایان رسید.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام در رابطه با اهمیت ورزش و نقش ان در زندگی ماشینی امروز توضیح داد و گفت:نقش جسمانی و روانی و نقش فرهنگی ورزش در جامعه بسیار پررنگ است.
بخشایی در ادامه به حضور شطرنج بازانی از استان های مختلف در این مسابقات اشاره کرد و افزود: در چنین مسابقاتی علاوه بر رقابت های ورزشی ، ورزشکاران به انتقال فرهنگ به دیگر ورزشکاران می پردازند که از این نظر می توان به تبادل فرهنگ ها پرداخت.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام، در پایان از مدیر کل ورزش و جوانان و معاونت توسعه و پشتیبانی و هیأت شطرنج استان و شهرستان بویراحمد و شهرستان چرام و داوران و ورزشکاران شرکت کننده از استانهای همجوار و استان کهگیلویه و بوییراحمد، اصحاب رسانه و همه کسانی که همکاری کردند تقدیر و تشکر کرد.
تصاویر تکمیلی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار