کد خبر: ۳۳۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 04 December 2016
مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران گفت : برای دیدار با تراکتور سازی تبریز برنامه ویژه ای داریم.

به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه وبویراحمد امین محمدی در بازدید از تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: تیم فوتبال نفت و گازگچساران نشان داد دارای پتانسیل بالایی برای حضور در لیگ ها بالاتر است که این توانایی با حمایت های مسئولان باشگاه نفت به ثمر خواهد نشست .

وی بیان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر بازی فوتبال نفت و گاز گچساران و تراکتور سازی تبریزدرگچساران برنامه ای ویژه را درنظرگرفتیم.

مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در حال حاضر در سطح کشور و حتی بین الملل تیم های ورزشی نفت و گاز گچساران را به خوبی می شناسند و از توانایی این باشگاه در یک شهر کوچک و کم جمعیت آگاهی دارند.

محمدی عنوان کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در رقابت های امسال نه تنها به صعود لیگ یک فکر کند بلکه باید به فکرموفقیت در جام حذفی بوده تا نام گچساران و فوتبال این شهرراکه از قدمت بالایی برخوردار است را جاودانه کند.

وی گفت: مدیریت و دست اندرکاران ورزش نفت و گاز گچساران برای موفقیت تمامی تیم های ورزشی این باشگاه به شدت تلاش می کنند.

مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: این تلاش ها با توجه به برگزاری یک بازی مهم مقابل تیم خوب تراکتورسازی که صدرنشین لیگ برتراست باعث شده تا تمام امکانات و نیروهای مرتبط به حالت آماده باش شوند.

محمدی بیان کرد: دراین خصوص از هفته گذشته کمیته اجرایی تشکیل شده این کمیته با برنامه ریزی دقیق کلیه کمبودهای و نیازمندیها را به رئیس امور ورزش گزارش کرده است.

وی افزود: بازدید میدانی از استادیوم شهدای نفت نیزیکی از کارهای این کمیته بوده تا درصورت بروزکمبودها در اسرع وقت این نواقص برطرف شود.

مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران ادامه داد: زمین چمن شماره یک استادیوم شهدای نفت تا روز بازی با تراکتور سازی تبریزتعطیل خواهد بود.

محمدی اضافه کرد: با توجه به تعطیلی نیم فصل تیم فوتبال بزرگسالان و مشکلاتی که زمین چمن این ورزشگاه داشت کلیه مسابقات و تمرینات را تا اطلاع ثانوی به زمین چمن پدخندق منتقل شده است.

وی گفت: و از روز یکشنبه کار بهسازی جایگاه vip و جایگاه تصویربرداری صداو سیما با نظر امور ورزش آغاز خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران تصریح کرد: تلاش می شود تا بازی با تراکتورسازی به صورت هرچه بهتر به طوری که شایسته نام و مردم گچساران شود.

محمدی عنوان کرد: تا زمان بازی نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی کلیه اقدامات خدماتی، رفاهی و امنیتی ورزشگاه برای برگزاری یک بازی دیدنی و تماشاگر پسند که نام گچساران و صنعت نفت را در بردارد، شاهد خواهیم بود.

وی افزود: امید می رود تا هواداران و مردم با یک حرکت خودجوش در برگزاری هرچه بهتر و منظم تر این بازی مهم و تاثیر گذار در معرفی فرهنگ اصیل مردم پاک و با تعصب این منطقه، دست اندرکاران ورزش نفت و گاز گچساران را همراهی کنند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های جام حذفی فوتبال کشور دو تیم نفت و گاز گچساران و تراکتور سازی تبریز روز سه شنبه 30 آذر 95 در ورزشگاه شهدای نفت گچساران به مصاف هم می روند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار