کد خبر: ۳۳۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 04 December 2016
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت: در پایان دور رفت مسابقات تنیس روی میز نونهالان ونوجوانان کشور تیم نفت و گاز گچساران قهرمان لیگ برتر در دور رفت این مسابقات شد.

به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه وبویراحمد محمد حبیبی نژاد درجمع خبرنگاران افزود: تیم تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان نفت گچساران بدون باخت به عنوان تیم قهرمان در این رقابت ها معرفی شد.

وی بیان کرد: در پایان دور رفت مسابقات تنیس روی میز نونهالان ونوجوانان کشور تیم نفت و گاز گچساران قهرمان لیگ برتر در دور رفت این مسابقات شد.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در این دور از مسابقات شش تیم از شهر های گچساران، تهران ، قم اصفهان و مناطق نفتخیز جنوب حضور داشتند که در سه روز به میزبانی باشگاه نفت و گاز گچساران در سالن تنیس مجموعه آزادی به رقابت پرداختند.

حبیبی نژاد عنوان کرد: در این رقابت ها تیم های پاک نژاد اسپرت تهران، هیئت تنیس روی میز قم، مناطق نفتخیز جنوب و ذوب آهن اصفهان به ترتیب مقام های دو م تا پنجم را از آن خود کردند.

وی گفت : در این دور از رقا بت ها تیم ذوب آهن اصفهان که یکی از تیم های قدر در رشته تنیس روی میز بوده و سرمایه گذاری خوبی نیز در این رشته کرده به عنوان میزبان دور برگشت این رقابت ها معرفی شده است، نتوانست در حد و اندازه شایستگی های خود ظاهر شود و حریف بازیکنان پرانگیزه نفت گچساران شود.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: با درخشش بازیکنان نفت گچساران دوربرگشت نیز با قهرمانی، عنوان اولی لیگ برتر ایران از آن تنیس روی میز نفت گچساران شود.

به گزارش ایسنا، مراسم پایانی این رقابت ها که با حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، رئیس ورزش قهرمانی و جمعی از روسای این شرکت برگزارشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار