نظم و رعایت قانون سرلوحه کارم است و در این راستا با هیچ کس تعارف ندارم و از همین جا از آقای ایزدپور که در این سال‌ها با مدیریت خوب خود توانسته به سطح ارتقای ورزش کهگیلویه و بویراحمد کمک‌های شایانی بکند، تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۳۳۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸ 04 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، این روزها ورزش و جوانان روزهای پر خبری را سپری می کند! از اعتراضات استاندار به مدیر کل ورزش و جوانان و خبر دهن کجی مدیر کل ورزش و جوانان به استاندار تا صحبت های معاون توسعه، منابع انسانی و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان که پس از تغییرات امروز در برخی شهرستان ها اعلام کرده است: نظم و رعایت قانون سرلوحه کارم است و در این راستا با هیچ کس تعارف ندارم و از همین جا از آقای ایزدپور که در این سال‌ها با مدیریت خوب خود توانسته به سطح ارتقای ورزش کهگیلویه و بویراحمد کمک‌های شایانی بکند، تشکر می‌کنم.
تغییرات در کهگیلویه و بهمئی
طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد رئیس اداره ورزش کهگیلویه تغییر کرد.

کبنا نیوز نوشت:فرشید کرمی معاون توسعه، منابع انسانی و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه تغییر کرد و به جای او رضا نیکویی‌زاده سرپرستی این اداره را بر عهده گرفت.

کرمی در ادامه تصریح کرد: به پیشنهاد معاون توسعه، منابع انسانی و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و با حکم مدیرکل مسعود تقوی‌نژاد جای خود را به رضا نیکویی‌زاده معاون این اداره داد.

وی اضافه کرد: آقای تقوی به دلیل پاره‌ای از مشکلات از ادامه فعالیت در این اداره انصراف داد که بنده نیز با هماهنگی مدیرکل محترم ورزش و جوانان با استعفای وی موافقت کردم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: خانم عاطفه بیوکانی سرپرستی اداره ورزش و جوانان بهمئی را بر عهده گرفت و وی جایگزین آقای کاظمی شد.

کرمی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: برقراری نظم و مقررات جزء اولویت‌های کاری این معاونت است که بنده از مدیرکل ورزش جوانان به جهت هماهنگی و تعاملی که در این خصوص دارد، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

این مسئول تاکید کرد: نظم و رعایت قانون سرلوحه کارم است و در این راستا با هیچ کس تعارف ندارم و از همین جا از آقای ایزدپور که در این سال‌ها با مدیریت خوب خود توانسته به سطح ارتقای ورزش کهگیلویه و بویراحمد کمک‌های شایانی بکند، تشکر می‌کنم.

کرمی گفت: در برخی از ادارات و واحدها ضعف‌های وجود دارد که باید در سریعترین زمان برطرف شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار