این آئین با حضور کرمی معاون پشتیبانی و دهقان مسئول بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد،برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 05 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،جلسه تودیع و معارفه ، ریئسان جدید و قدیم اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
این آئین با حضور کرمی معاون پشتیبانی و دهقان مسئول بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد،برگزار شد.
این مراسم در در محل سالن جلسات فرمانداری راس ساعت ۱۲/۳۰دقیقه امروز برگزار گردید. از دیگر حاضران این جلسه که به ریاست بخشدار مرکزی کهگیلویه برگزار شد، شورای اداری،ورزشکاران، روسای هییت های ورزشی و جمعی از پیشکسوتان ورزش بودند.
 
لازم به توضیح است طی حکمی که دیروز رسانه ای شد، تقوی نژاد جای خود را به رضا نیکویی زاده ، داد.
فرشید کرمی معاون توسعه، منابع انسانی و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفته بود: به پیشنهاد معاون توسعه، منابع انسانی و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و با حکم مدیرکل مسعود تقوی‌نژاد جای خود را به رضا نیکویی‌زاده معاون این اداره داد.

وی اضافه کرد: آقای تقوی به دلیل پاره‌ای از مشکلات از ادامه فعالیت در این اداره انصراف داد که بنده نیز با هماهنگی مدیرکل محترم ورزش و جوانان با استعفای وی موافقت کردم.

کرمی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: برقراری نظم و مقررات جزء اولویت‌های کاری این معاونت است که بنده از مدیرکل ورزش جوانان به جهت هماهنگی و تعاملی که در این خصوص دارد، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

این مسئول تاکید کرد: نظم و رعایت قانون سرلوحه کارم است و در این راستا با هیچ کس تعارف ندارم و از همین جا از آقای ایزدپور که در این سال‌ها با مدیریت خوب خود توانسته به سطح ارتقای ورزش کهگیلویه و بویراحمد کمک‌های شایانی بکند، تشکر می‌کنم.

کرمی گفت: در برخی از ادارات و واحدها ضعف‌های وجود دارد که باید در سریعترین زمان برطرف شوند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار