کد خبر: ۳۳۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 05 December 2016
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه وبویراحمد بر لزوم برگزاری کارگاه‌ های آموزشی ویژه بانوان برای پیشگیری وکاهش آسیب‌ های اجتماعی در استان تاکید کرد.
فریبا رحمان‌پور در کارگاه آمورشی سبک‌ های فرزند پروری موثر در پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی، افزود: آسیب ‌های اجتماعی از جمله مشکلات و معضلاتی است که جامعه ما را هدف قرار داده است.
وی اظهار داشت: رفع آسیب ‌های اجتماعی و معضلات و مشکلات ناشی از این پدیده دغدغه همه مسئولان نظام است و در استان هم شاهد دغدغه ‌های مسئولان استانی و شهرستانی نیز هستیم.
رحمانپور با اشاره به اینکه در راستای کاهش و رفع آسیب‌ های اجتماعی باید رسالت خود را به خوبی انجام دهیم، گفت: حوزه امور بانوان و خانواده استانداری این دوره را برای بانوان و مادران اجرا می‌کند، چون برگزاری این کارگاه ‌ها برای این قشر تأثیرگذاری بیشتر و نتایج بهتری در جامعه به دنبال دارد.
وی با اشاره به اینکه تا پایان سال کارگاه‌ های آمورشی کاهش آسیب ‌های اجتماعی توسط امور بانوان و خانواده استانداری برگزاری می‌شود، گفت: بانوان شاغل دستگاه ‌های اجرایی استان در این کارگاه ها حضور فعال داشته باشند.
رحمان‌پور از عدم توجه جدی به نشست ‌ها و برنامه‌ های حوزه زنان انتقاد کرد و گفت: بانوان باید نسبت به برنامه ‌های خود حساس باشند و به موقع در این نشست‌ ها حضور یابند.
مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری بیان کرد: کارگروه امور بانوان و خانواده از جمله کارگروه‌ های مهم شورای برنامه‌ ریزی و توسعه استان است و در این کارگروه‌ در خصوص مسائل مهم در حوزه زنان تصمیم‌گیری های خوبی می ‌شود و انتظار داریم، مدیران کل دستگاه ‌های استان به مصوبات این کارگروه توجه جدی تری داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار