مهمترین خبرهایی که در میان سایت ها و خبرگزاری های استان تیتر شده اند بصورت یکجا در این بسته خبری انتشار یافته است.
کد خبر: ۳۳۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 06 December 2016
تعدد خبرها و منابع انتشار این خبرها گاها باعث می شود که مخاطبان نتوانند به آنچه در پی آن هستند دست یابند و کمبود وقت یکی از دلایلی است که مخاطبان را در پیگیری اخبار مردد می کند.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سعی دارد مهمترین خبرهای استان را در فواصل زمانی ، در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.
دلیل لغو سخنرانی هدایت خواه اعلام شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص لغو جلسه سخنرانی «ستار هدایت‌خواه» در دانشگاه آزاد یاسوج توضیح داد.

حجت‌الاسلام علی آل‌بویه در گفت‌وگویی با اشاره به خبرها در باره لغو جلسه «ستار هدایت‌خواه» در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج، اظهار کرد: من به هیچ وجه با آقای هدایت‌خواه نه مخالف بوده و نه هستم، اما جلسه‌ای که آقای هدایت خواه قصد سخنرانی در آن داشت، مجوز نداشت و ما به دلیل عدم مجوز با این برگزاری این جلسه مخالفت کردیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو ماه قبل بسیج دانشجویی دانشگاه درخواست برگزاری جلسه‌ای با حضور آقای هدایت‌خواه را به ما دادند و ما هم بر روی برگه تقاضای بسیج در ۲۵ مهرماه ۹۵ از آقای هاشمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه خواستیم که جلسه هئیت نظارت را برای تصمیم گیری در این مورد برگزار کند و بسیج دانشجویی قبل از برگزاری جلسه هئیت نظارت از مهمان خود برای حضور در جلسه دعوت بعمل آورد که ما هم به دلیل نداشتن مجوز با برگزاری این جلسه مخالفت کردیم.

آل‌بویه در ادامه افزود: من خودم شخصاً می‌خواستم از آقای هدایت‌خواه در این خصوص عذرخواهی کنم که به دلیل برقرار نشدن ارتباط با وی این کار صورت نگرفت.

 قرار بود  ستار هدایت‌خواه نماینده سابق بویراحمد و دنا در روز ۱۵ آذرماه به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج به دعوت بسیج دانشجویی سخنرانی کند که این جلسه لغو شد و به امروز موکول شده است. /کبنا
عزل همزمان سه معاون و جایگزینی  سه معاون منتسب به سه نماینده!
سه معاون شرکت امور آب منطقه ای در استان کهگیلویه و بویراحمد بطور همزمان عزل شدند.
طی احکامی جداگانه از سوی مدیرعامل آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد "جهانبخش احسانی"، "آرش مصلح" و "حسن ارجمند" بعنوان جایگزین معاونین عزل شده این شرکت منصوب شدند.
برپایه این گزارش ،  ارجمند از گزینه های غلام محمد زارع نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ، مصلح از حامیان غلامرضا تاج گردون نماینده گچساران و باشت و احسانی از نیروهای منتسب به عدل هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس می باشند./ خبر دنا
دلیل لغو سخنرانی نقوی در دانشگاه فرهنگیان چه بود؟
فتاح محمدی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری در واکنش به لغو سخنرانی دکتر نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیرهای و هماهنگی انجام شده با روسای دانشگاه ها تلویحاً گفته شده است که با برگزار کنندگان این گونه برنامه های دانشجویی کمک و همکاری لازم صورت گیرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به لغو ناگهانی این سخنرانی و دلایل مسئولان برای این موضوع اشاره کرد و گفت: شاید یکی از دلایل لغو این سخنرانی حضور نداشتن دانشگاهیان دانشگاه فرهنگیان بوده که منجر به لغو سخنرانی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در یاسوج شد.
وی ادامه داد: مرجع اصلی برگزاری این گونه جلسات دانشجویی مسئولان دانشگاه ها بوده و ما نمی توانیم در برگزاری چنین جلساتی دخل و تصرف داشته باشیم.
محمدی با تأکید بر این موضوع که مجوز اینگونه جلسات از سوی خود دانشگاه صادر می شود و ما نمی توانیم چنین جلساتی را نهی کنیم، بیان کرد: هدف ما تعامل است و باید در دانشگاه مسئولان با دانشجویان تعامل داشته باشند.
وی با تأکید مجدد بر این موضوع که مسئولان استانداری هیچگونه دخل و تصرفی در برگزاری و یا لغو اینگونه برنامه های تشکل دانشجویی ندارد، گفت: در پی لغو سخنرانی نقوی حسینی در دانشگاه فرهنگیان نیستیم ولی موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
محمدی با بیان اینکه در جلسات مقرر شد که دانشگاهها در برگزاری این گونه جلسات تعامل و همکاری را داشته باشند،گفت: هر سخنرانی که منع قانونی نداشته باشد می تواند در دانشگاه های استان سخنرانی کند و ترجیحاً خود دانشجویان این دانشگاه ها اولویت حضور در این جلسات را دارند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این موضوع که به نظر بنده هیچ گونه منعی در لغو این سخنرانی وجود نداشته است، گفت: باید از مسئولان امر جویای لغو این سخنرانی بود.
سخنرانی سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنینت ملی مجلس قرار بود شب در سالن شهید یزدانپاه دانشگاه فرهنگیان برگزار شود که از سوی مسئولان این دانشگاه لغو شد./صبح زاگرس
داوطلب برتر هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد مشخص شد
رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه گفت: حسین خدمتی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان داوطلب در زمینه اجرای طرح برتر در سطح این استان معرفی و از وی در تهران تجلیل شد.
سیدعادل رهبریان دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مناسبت 14 آذر روز جهانی داوطلبان با اهدا لوح سپاس از سوی فرحناز رافع رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از خدمتی به عنوان داوطلب برتر استان 700 هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.
وی بیان کرد: خدمتی خبرنگار ایرنا در اجرای طرح های محرومیت زدایی در نقاط مختلف شهرستان کهگیلویه با جمعیت هلال همکاری خوبی داشته است.
رهبریان عنوان کرد: خبرنگار ایرنا در اجرای طرح کاروان سلامت در منطقه محروم اجم، رودسمه دیشموک ،سرگچ دیشموک و روستاهای بی بی زلیخایی و برم سبز بخش سوق با هلال احمر همکاری خوبی داشته و گزارش های تاثیر گذاری تهیه کرده است.
وی رایزنی با خیران و مسئولان بهداشتی و درمانی در راستای جمع آوری کمک های نقدی، غیرنقدی و تهیه دارو برای اجرای طرح کاروانهای سلامت را از دیگر همکاریهای خبرنگار ایرنا با جمعیت هلال احمر این منطقه محروم ذکر کرد.
رهبریان افزود: آئین روز جهانی داوطلبان امروز /دوشنبه/ در حوزه هنری تالار اندیشه تهران با حضور ضیا مدیر عامل سازمان جمعیت هلال احمر کشور، جمعی از نمایندگان مجلس، هنرمندان و دیگر مسئولان کشوری برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار