بزرگواری بیان کرد:
بزرگواری:دولت مفلوک آقای روحانی که مثل حکومت شاهنشاهی مانع از حرکت دانشجویان انقلابی شد، امروزه نیز این دولت مانع از سخنرانی افراد انقلابی و ارزشی می شود.
کد خبر: ۳۳۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 06 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،نماینده پیشین شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، دلیل لغو سخنرانی نقوی حسینی و هدایت خواه را ترس از افشاگری آن ها دانست.
بزرگواری که این سخنان را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است،گفت:آقایان با لغو سخنرانی آقای نقوی حسینی و هدایت خواه نگران روشنگری در مورد پشت پرده های برجام هستند.
نماینده پیشین شهرستانهای کهگیلویه، یهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: آقایان با لغو سخنرانی آقای نقوی حسینی و هدایت خواه نگران روشنگری در مورد پشت پرده های برجام هستند.
حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری با بیان اینکه ۱۶ آذرماه ( روز دانشجو )یک روز به یاد ماندنی و نقطه عطفی در انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در این روز جوانان در راه انقلاب و استقلال آزادی این ملت در مقابله با رژیم منهوس پهلوی و آمریکا جان خود را فدا کردند.
وی با بیان اینکه روز دانشجو یک روز ملی در جمهوری اسلامی است، افزود: همه گرایش ها و طیف هایی که در سایه انقلاب اسلامی حیات دارند و زندگی می کنند باید برای این روز مهم اهمیت خاصی قائل باشند و دلسوزانی ارزشی نظام که انقلاب اسلامی را می فهمند باید سخنرانی کنند.
نماینده پیشین شهرستانهای کهگیلویه، یهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای ستار هدایت خواه و سید محمد نقوی حسینی دو چهره ارزشی، ولایی و سبقه فرهنگی دارند و آنها می توانند به خوبی موضوعات سیاسی و برجام را برای دانشجویان تبیین کنند، ادامه داد: متاسفانه آقایان با لغو سخنرانی این دو فرد ارزشی مانع حرف های پشت پرده برجام برای دانشجویان شدند.
حجت الاسلام بزرگواری با بیان اینکه آقایان به شعارهای خودشان (درود بر مخالف من) عمل نمی کنند، تصریح کرد: دولت مفلوک آقای روحانی که مثل حکومت شاهنشاهی مانع از حرکت دانشجویان انقلابی شد، امروزه نیز این دولت مانع از سخنرانی افراد انقلابی و ارزشی می شود.
وی با بیان اینکه لغو سخنرانی ستار هدایت خواه و سید محمد نقوی حسینی مقابله با مثل سخنرانی آقای مطهری در مشهد بود یادآور شد: آقای مطهری فقط نسبی با مرحوم شهید مطهری نسبت دارند و به عقاید و بیانات وی هیچ گونه عملی نمی کنند و اینکه امروزه نیز دفتر آثار شهید را به چاپ می رسانند فقط به خاطر آن پولی است که به جیب می زند.
حجت الاسلام بزرگواری در پایان اضافه کرد: لغو این سخنرانی به خاطر این است که نمی خواهند روشنگری در مورد برجام و حقوق های نجومی انجام شود و تنها مقابله با مثل می کنند.
به گزارش پایگاه خبری صبح زاگرس، سخنرانی آقای سید محمد نقوی حسینی در دانشگاه فرهنگیان یاسوج و ستار هدایت خواه در دانشگاه آزاد اسلامی توسط روسای این دانشگاه ها امروز لغو شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار